Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@04:42:39 GMT

تصادفات مرگبار در زنجان 4 کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۹۷۱۹

تصادفات مرگبار در زنجان 4 کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به حوادث رانندگی در استان زنجان گفت: تصادفات مرگبار در زنجان 4 کشته برجای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از وقوع 2 حادثه رانندگی در محور "زنجان- دندی" خبرداد و اظهار کرد: در اثر برخورد سواری تندر ال 90 با کامیون دانگ فنگ راننده و سرنشین ال 90 جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پلیس راه روز گذشته از برخورد یک دستگاه سواری ال 90 با کامیون دانگ فنگ مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک سواری ال 90 با یک کامیون دانگ فنگ در محورزنجان- دندی برخورد کرده است.

وی با اعلام اینکه علت این حادثه "انحراف به چپ " سواری ال 90 اعلام شده است گفت: متاسفانه در این حادثه راننده و سرنشین تندر 90 به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

مظفری بیان کرد: همچنین در حادثه دیگر در محور "زنجان- دندی " روستای آغکند نیز یک دستگاه سواری پزو 405 با موتورسیکلت برخورد که متاسفانه راننده موتورسیکلت بر اثر شدت ضربه وارده جان خود را از دست داد.

وی از کشته شدن یک نفر در سانحه رانندگی محور زنجان- بیجار نیز گفت: در سانحه نیز که در محور زنجان- بیجار اتفاق افتاد یک نفرجان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: بامداد امروز در اثر واژگونی یک دستگاه سواری موسو راننده در دم فوت کرد.

وی خستگی و خواب آلودگی راننده علت حادثه بود تصریح کرد: در حال حاضر نیز وضعیت تردد در اتوبان زنجان- قزوین سنگین است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: ۲ خودرو سواری در جاده گالیکش به بجنورد تصادف کردند و نجاتگران گلستان و خراسان شمالی با مشارکت عوامل اورژانس این ۲ استان به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

 قاسم غریب آبادی شامگاه جمعه ۱۴ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۶ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ۲ خودرو سواری پراید و سوزوکی ویتارا در جاده گالیکش به بجنورد، بین پل‌های ۷ و ۸ جنگل گلستان تصادف کردند و براثر آن ۱۰ نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مرکز ۱۱۲ هلال احمر استان یک تیم از پایگاه تنگراه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در امدادرسانی به این حادثه تیم های عملیاتی هلال احمر گلستان، پایگاه دشت خراسان شمالی و عوامل اورژانس این دو استان مشارکت داشتند.

غریب آبادی خاطرنشان کرد: نجاتگران گلستان پس از انجام اقدامات اولیه سه نفر از مصدومان را به بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله انتقال دادند، ۲ مصدوم توسط نجاتگران خراسان شمالی و پنج مصدوم هم توسط اورژانس گلستان و خراسان شمالی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان