Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپوتنیک، «عبدالله بن زاید آل نهیان» ‌وزیر خارجه امارات بر لزوم تمرکز تلاش‌های تمام طرف‌های درگیر در جبهه اصلی و مقابله نیروهای جنبش انصار الله تأکید کرد.

وی همچنین به گفت‌وگوی مسئولانه و جدی برای پایان دادن به اختلافات و همکاری برای وحدت و اتحاد در این مرحله حساس و حفظ امنیت و ثبات فرا خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آل نهیان تأکید کرد:‌ «دولت امارات به عنوان یکی از شرکای اثرگذار در ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی، ‌تمام تلاش‌های خود را برای برقراری آرامش و عدم تشدید تنش در «عدن» و تحریک تلاش‌ها برای مقابله با جنبش انصار الله به کار می‌گیرد و بسیار مهم و ضروری است که مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل درامور یمن تلاش خود را برای اعمال فشار به منظور پایان دادن به تنش‌های فراوان در شهر عدن به کار بندد،‌ چرا که جنگ کنونی پیامدهای منفی تلاش‌های سازمان ملل را خنثی کرده و مانع تحقق ثبات و امنیت در این کشور می‌شود». 

درگیری‌ها در عدن بین نیروهای «کمربند ایمنی» و عناصر وابسته به گارد ریاست‌جمهوری برای چهارمین روز متوالی ادامه پیدا کرد. 

منابع نظامی یمن تأکید کردند که نیروهای کمربند ایمنی توانستند بر تیپ سوم حفاظت وابسته به دولت مستعفی تسلط یابند.

«آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای طرف‌های درگیر را به ورود به گفت‌وگوی فراگیر برای حل اختلافات و کاهش نگرانی‌های قانونی تمام شهروندان یمنی فرا خواند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!