Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@14:13:10 GMT

نشست آگاه‌سازی سیاسی در تیپ ۳۷ زرهی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۹۹۷۷

نشست آگاه‌سازی سیاسی در تیپ ۳۷ زرهی برگزار شد

به گزارش ایكنا از فارس، نشست آگاه‌سازی سیاسی نیروهای ارتش امروز، 19 مردادماه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی حیدریان، معاون سیاسی اداره عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی ارتش در مسجد حضرت امام حسن مجتبی(ع) تیپ 37 زرهی برگزار شد.

حیدریان در این جلسه به موضوع آمریکا و سناریو جنگ با ایران اشاره کرد و گفت: اولین نکته که در مورد ایران وجود دارد تصور خطر ایران در هیئت حاکم آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکایی‌ها اظهار می‌كنند ایران یک خطر برای آمریکا و منطقه است و در ادامه آنان به برنامه هسته‌ای ایران اشاره می‌کنند که ایران از نظر هسته‌ای قوی شده و موشک‌های بالستیک ساخته است و نکته بعد در این خصوص پیمان گسترده با دو کشور روسیه و چین است.

وی افزود:‌ آمریکا با طرح این موضوعات استراتژی‌های خود در مقابله با ایران را تغییر رژیم، مهار همه جانبه جمهوری اسلامی ایران و تغییر رفتار ایران قرار داده است.

معاون سیاسی اداره عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی ارتش در ادامه ابزارهای آمریکا در تحقق این اهداف را ابزارهای اولیه شامل جنگ و تحریم و ابزار دوم را دیپلماسی و جنگ روانی برشمرد.

حیدریان، همچنین مهم‌ترین دلایلی که احتمال بروز جنگ در منطقه را قوت می‌بخشد یا عواملی که مانع از این جنگ خواهد شد را بیان كرد.

تبیین دلایل عدم ایجاد جنگ را حل و فصل موضوع هسته‌ای و برجام، تایید آژانس انرژی هسته‌ای بر صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران، همبستگی ملی ایران، توانمندی عملیات منطقه‌ای و موشکی ایران، توانمندی سایبری کشورمان و پیامد‌های ناخواسته جنگ در منطقه از دیگر مواردی بود كه وی بدان‌ها پرداخت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد آگاه سازي سياسي تيپ 37 زرهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

ایالات متحده آمریکا متعهد شد توانایی دفاع هوایی اردن را برای مقابله با پهپادها و نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ این کشور را بهبود ببخشد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

به نقل از سایت خبری «مصر الیوم»، پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند