Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@05:05:58 GMT

سرکرده باند سارقان احشام به آخر خط رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۹۹۷۸

سرکرده باند سارقان احشام به آخر خط رسید

سرکرده باند سارقان احشام با 30 فقره سرقت در تله پلیس فیروزآباد گرفتار شد .

سرهنگ "مهدی جوکار" فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت احشام در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

---

وی با بیان اینکه پلیس شهرستان فیروزآباد با انجام کارهای اطلاعاتی از حضور سرکرده باند سارقان احشام در یک مخفیگاه مطلع شدند، تصریح کرد: ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی به 30 فقره سرقت احشام اقرار کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه ای تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه متهم از سال 88 تاکنون با تشکیل باندهای متعدد سرقت احشام باعث ایجاد ناامنی در شهرستان های مختلف استان شده بود، خاطر نشان کرد: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد آرامش و امنیت برای مردم است؛ اما از شهروندان تقاضا داریم با استفاده از نگهبان و نصب دوربین مداربسته در محل های نگه داری احشام، سارقان را در انجام عمل مجرمانه خود ناکام بگذارند.#پلیس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۶۷ راس دام در استان شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این رابطه شش دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ راس دام کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه