Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ سجاد برنجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه اصحاب فرهنگ و هنر می توانند هدایتگر خوبی برای جامعه باشند، اظهار داشت: صاحبان قدرت و سیاست برای دستیابی به تعالی جامعه باید از ظرفیت اصحاب فرهنگ و هنر بهره ببرند و فضای امنی را برای فعالیت آنان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی فرمانداری ری افزود: هنر غذای روح انسان است و اگر خوراک خوبی به مخاطب داده نشود، غذای مسموم جایگزین غذای سالم می شود.

«سجاد برنجی» از طرح ایجاد گذر فرهنگی در شهرستان ری، بزرگداشت مفاخر ری و جشنواره های فرهنگی و هنری استقبال کرد و افزود: شهرستان ری دارای مشاهیر بسیاری است و این ظرفیت می تواند فرصت خوبی را برای برگزاری جشنواره ها ایجاد کند.

 سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز با اشاره به فعالیت انجمن های متعدد فرهنگی و هنری در شهرستان ری گفت: بسیاری از هنرمندان برجسته کشور از شهرری برخاسته اند و دارای شهرت جهانی و ملی هستند.

وی افزود: حوزه فرهنگ و هنر شهرستان ری به لحاظ نرم افزاری غنی است ولی از نظر امکانات زیر ساختی و سخت افزاری دچار محرومیت هستیم که با هماهنگی بین دستگاهی می توان بسیاری از مشکلات را بر طرف کرد.

در ادامه مسئولان انجمن های هنری و ادبی به بیان دیدگاه های خود پرداختند و خواستار برگزاری جشنواره های متعدد فرهنگی و هنری در سطح ملی، استانی و شهرستانی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه فرهنگ و هنر فرهنگی و هنری مشکلات معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ارشاد لرستان، «سید غلامرضا نعمت‌پور» با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود معرفی شد.

در بخشی از حکم اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای این انتصاب جدید، آمده است: نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود منصوب می‌شوید.

«نعمت‌پور» دارای مدرک کارشناسی‌ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صداوسیما تهران، عضو انجمن فیلم کوتاه خانه سینما و انجمن سینمای جوان خرم‌آباد و عضو انجمن عکاسان ایران است و مشارکت‌درساخت بیش از سی فیلم کوتاه به‌عنوان تصویربردار، صدابردار، تدوینگر و... در کارنامه او قرار دارد.

دریافت سیمرغ بلورین جشنواره بین‌المللی فجر و کسب چندین جایزه ملی و بین‌المللی دیگر در کارنامه این هنرمند جوان و انقلابی وجود دارد.

ازجمله سوابق وی می‌توان معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلاممی لرستان کارشناس امور سینمایی اداره کل، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، مسئول روابط‌عمومی و واحد فیلم و عکس حوزه هنری لرستان به مدت ۴ سال، مسئول واحد فیلم بسیج هنرمندان اشاره کرد.

کد خبر 6093836

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان