Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:30:17 GMT

برپایی شب‌های موسیقی فرشته

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۱۴۶۰

برپایی شب‌های موسیقی فرشته

سومین دوره از سلسله برنامه‌های «شب‌های موسیقی» و با همکاری مجله موسیقی «کادانس» از بیست و ششم مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ به مدت هفت شب در مجموعه فرهنگی، هنری فرشته به نشانی: خیابان دکتر شریعتی، پایین تر از پل صدر، پلاک ۱۶۷۱ برگزار می‌شود.

در این مجموعه رویداد فرهنگی، هنری که با محوریت پیانو برگزار می‌شود، نوازندگان توانای ایرانی از نسل‌های مختلف و با نگاه‌های متفاوت موسیقیایی حضور خواهند داشت که جدول برنامه به شرح ذیل است:

شنبه ۲۶ مرداد: بهنام ابوالقاسم- یکشنبه ۲۷ مرداد: سردار سرمست سه‌شنبه ۲۹ مرداد: رامین بهنا چهارشنبه ۳۰ مرداد: نگین زمردی پنجشنبه ۳۱ مرداد: بهرام دهقانیار- جمعه ۱ شهریور: مازیار یونسی- شنبه ۲ شهریور: مزدا انصاری

علاقمندان حضور در این رویداد، می‌توانند با مراجعه به سایت https://evand.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/events/piano بلیت این مراسم را تهیه کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موسسه شهر کتاب موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کار‌های مرتبط با صنعت گل و گلاب از امروز /۱۳ اردیبهشت/ در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین برگزار شده است.

وی اضافه کرد: جشنواره گل محمدی و آیین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برپا خواهد بود که ویژه برنامه‌ای شاد و متنوع فرهنگی و هنری نیز در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آیین کهن پنجاه به در برگزار خواهد شد.

خزائلی گفت: این جشنواره نیز از امروز تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا دایر شده و در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده است، ویژه برنامه آن نیز برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران رو به رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این ۲ رویداد انجام شده، شاهد حضور گسترده علاقمندان به آیین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا