Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوبن در پی کسب مدال ارزشمند طلا توسط مبینا بخشی نژاد بانوی ملی پوش تکواندو استان در مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان که برای اولین بار در تاریخ ورزش بانوان استان صورت پذیرفت،پیام تبریکی صادر نمود.متن پیام بدین شرح است:
بسم ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..الرحمن الرحیم
با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج)؛بانوان ارزنده و اخلاق مدار ورزش استان قزوین بار دیگر افتخارآفرینی کردند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استان همیشه قهرمان قزوین رقم زدند.
مبینا بخشی نژاد بانوی ارزنده و شایسته تکواندو استان و تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان،با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (س) موفق شد با حجاب اسلامی و شایستگی مدال ارزشمند طلای وزن ۴۷- کیلوگرم رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان در تاشکند ازبکستان را بدست آورد و پرچم مقدس و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز دربیاورد و افتخاری بر افتخارات بانوان همیشه قهرمان ورزش استان قزوین بیفزاید.
بنده این موفقیت بسیار ارزشمند را که برای اولین بار در تاریخ ورزش بانوان استان صورت پذیرفت را به مردم سرافراز استان قزوین،جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان،هیات موفق تکواندو استان و خانواده این بانوی قهرمان افتخارآفرین تبریک عرض نموده، موفقیت تمامی قهرمانان افتخار آفرین استان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
عباس علایی مقدم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو جهان مدیرکل ورزش و جوانان ملی پوش وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!