Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@15:36:29 GMT

گلکسی نوت ۱۰ و پلاس رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۱۷۸۹

گلکسی نوت ۱۰ و پلاس رونمایی شد

نمایشگر هر دو دستگاه تمام صفحه را می‌پوشاند. همچنین قلم S Pen دستگاه ارتقا یافته و دارای حسگر حرکتی ۶ محوری است که به فرد اجازه می‌دهد دستگاه‌های متصل به آن را با حرکات دست کنترل کند. طی این رویداد همچنین سامسونگ از شراکت خود با مایکروسافت برای سهولت سینک محتوای پلت‌فرم‌ها خبر دارد.  همچنین از لپ‌تاپ بسیار نازک گلکسی بوک اس نیز رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمرباتری این دستگاه ۲۳ ساعت است. به هرحال طبق اطلاعات موجود قیمت پایه گلکسی نوت ۱۰ از ۹۴۹ و قیمت پایه گلکسی نوت ۱۰ پلاس از ۱۰۹۹ دلار و نسخه ۵G آن نیز۱۲۹۹ دلار است. البته یک نسخه موبایل گلکسی نوت نیز از استاندارد ۵G ساخته می‌شود اما فقط در کره جنوبی عرضه می‌شود.

 به گفته مدیر ارشد اجرایی سامسونگ قابلیت‌های اتصال به دستگاه و همچنین امنیت آن ارتقا یافته است. علاوه بر آن سامسونگ مشغول تسهیل یکپارچه‌سازی دستگاه خدمات و قابلیت‌های دستگاه‌های گلکسی در سراسر جهان است. به گفته مدیر بخش محصولات سامسونگ، گلکسی نوت ۱۰ با ضخامت ۸میلی متر نازک‌ترین دستگاه نوت است که این شرکت تا به حال عرضه کرده است. همچنین نمایشگر نوت ۱۰ نور آبی کمتری منتشر می‌کند. همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دستگاه است و نرم افزار هوش مصنوعی دستگاه قابلیت تمایز میان اثر انگشت واقعی و جعلی را دارد. گلکسی نوت نمایشگر ۳/ ۶ اینچی آمولد دارد و مجهز به سه دوربین پشتی است. دوربین جلویی دستگاه نیز ۱۰ مگاپیکسل است. حافظه داخلی دستگاه ۲۵۶ گیگابایت است. گلکسی نوت ۱۰ پلاس نیز با نمایشگر ۸/ ۶ آمولد و ۴ دوربین پشتی عرضه می‌شود دوربین جلویی دستگاه نیز ۱۰ مگاپیکسلی است. حافظه دستگاه با دو گزینه RAM۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت یا RAM ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲گیگابایت عرضه می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور یعقوبعلی نظری پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت رونمایی شد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برابر قانون جوانی جمعیت تکالیف دستگاه‌ها در حوزه جمعیت روشن است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: ستاد جوانی جمعیت با هدف جوانی جمعیت و افزایش رشد مثبت موالید در کنار همه دستگاه‌ها نیز تکالیف خودش را دنبال می‌کند.

گفتنی است؛ دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان؛ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود