Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@12:37:18 GMT

اطلاعیه جدید کارت سوخت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۲۳۵۰

در حالی که طبق اطلاعیه خردادماه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی، قرار بود از ساعت 24 امشب (بامداد 20 مردادماه) استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شود، در اطلاعیه جدیدی که عصر امروز صادر شده، این مهم به 22 مردادماه موکول شده است.

اخبار اقتصادی_ متن این اطلاعیه که توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران صادر شده، بدین شرح است:

"به اطلاع هم‌وطنان عزیز می‌رساند که در اجرای سیاست‌های دولت محترم و در پی اطلاعیه‌ها و مصاحبه‌های انجام شده پیشین، تاکید می‌کند که از صبح روز سه‌شنبه (22 مردادماه) جاری، تمام وسایط نقلیه بنزینی باید برای دریافت سوخت، از کارت سوخت خودرو خود استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه توجه هم‌وطنان را به نکات زیر جلب می‌نماید:

1- در صورتی که مالکان خودروها در استفاده از کارت سوخت خود با هر مشکلی روبرو شدند، از طریق سایت niopdc.ir و یا تماس با شماره 09627 اقدام نمایند. لازم به توضیح است که تا تاریخ 1398/06/22 علاوه بر رمز جاری کارت، 4 رقم آخر کد ملی شخصی که نام او پشت کارت سوخت درج گردیده، به عنوان رمز کارت در جایگاه سوخت‌گیری، قابل قبول می‌باشد.

2- به رغم همه تلاش‌های انجام شده، برای ثبت نام و صدور کارت سوخت المثنی، برای آن دسته از مالکان خودروها که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، محتمل است هنوز تعدادی از مالکان خودروها، کارت سوخت در اختیار نداشته باشند، لذا برای حل مشکل تحویل سوخت به این‌گونه خودروها، مقرر شده که به مدت محدودی از کارت جایگاه‌دار برای تحویل مقدار محدود سوخت به این گونه خودروها استفاده شود و حسب مورد، تا زمانی که در هر منطقه متناسب با شرایط، اعلان خواهد شد، این رویه ادامه دارد.

3- مالکان خودروهایی که تاکنون اقدامی برای تقاضای صدور کارت سوخت المثنی به عمل نیاورده‌اند باید با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس 10+ نسبت به ثبت نام برای دریافت کارت المثنی اقدام نمایند. به‌زودی درگاه ملی سامانه دولت همراه نیز برای ثبت نام اینگونه درخواست‌ها راه‌اندازی خواهد شد و در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌گردد.

4- حدود 500 هزار کارت سوخت صادره به دلایل مختلف توسط مالکان خودروها دریافت نشده و به باجه‌های پست برگشت داده شده و درباجه‌های معطله پست می‌باشد. مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت epolice.ir نسبت به دریافت مشخصات باجه پستی مربوطه اقدام و برای دریافت کارت سوخت خود به باجه پستی مربوطه مراجعه نمایند.

در هر حال شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تمامی تلاش خود را خواهد کرد که در اجرای این طرح، هم‌وطنان با کمترین مشکل روبرو شوند."

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دولت خودرو ایران پخش فرآورده های نفتی دولت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیراً خبری مبنی بر کلاهبرداری جدید بنزینی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت مطرح شد به طوری که این کلاهبرداران از طریق جا به جایی تراشه‌های کارت سوخت اقدام به خالی کردن سوخت موجود در کارت‌ها می‌کنند.

مهر در گزارشی نوشت: موضوع از این قرار است برخی از افراد هنگام سوخت‌گیری از خودرو خود پیاده نمی‌شوند و متصدی جایگاه‌ها کارت سوخت را از آن‌ها گرفته و پس از سوخت‌گیری به راننده تحویل می‌دهد که تا این قسمت از ماجرا همه چیز عادی به نظر می‌رسد، اما برای سوخت‌گیری بعدی که مراجعه می‌کند با کارت سوخته مواجه می‌شود در این شرایط تا زمانی که کارت سوخت المثنی برای این افراد صادر نشود امکان سوخت‌گیری برای کسانی که تراشه قبلی را در اختیار دارند وجود دارد برای همین است شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بارها تاکید کرد که شهروندان در صورت مشاهده تخلف در جایگاه‌ها می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۷ مراتب را گزارش دهند که در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

این شرکت همچنین بار دیگر تاکید کرده که تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی توجه کنند، کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت صرفاً برای سوخت‌گیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است و بهتر است شهروندان با رعایت دقت و نکات ایمنی، از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان باید از در اختیار گذاشتن کارت سوخت خود جدا خودداری کرده تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900563

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم