Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@18:06:43 GMT

رودخانه ویرمونی آستارا ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۳۳۸۲

رودخانه ویرمونی آستارا ساماندهی می‌شود

خرمی از ساماندهی رودخانه ویرمونی از پشت دانشگاه پیام نور آستارا تا دریا خبر داد و گفت: میزان اعتباری که برای ساماندهی این رودخانه برآورد شده ۵۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«وحید خرمی» امروز(شنبه، ۱۹ مرداد) در جمع خبرنگاران آستارایی اظهارکرد: فعالیت عمرانی سد لاستیکی رودخانه ملاهادی خانه های آسیاب آستارا در حال انجام بوده و پروژه تعطیل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان مسائل فنی و بررسی های دقیق روی سازه سد رودخانه ملادهادی خانه های آسیاب آستارا را موجب روند کند عملیات اجرایی آن نسبت به دیگر سدهای لاستیکی استان دانست و گفت: بررسی های فنی در خصوص سد لاستیکی خانه های آسیاب انجام شده و پس از تایید نقشه ها، عملیات اجرایی با سرعت بیشتری انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای سدلاستیکی رودخانه ملادهای خانه های آسیاب در زمان عقد قرار داد با شرایط امروزی پاسخگو نیست، تصریح کرد: میزان اعتبار برای این پروژه بروزرسانی می شود.

 

خرمی گفت: در حال حاضر این سد لاستیکی ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی با بیان اینکه مشکل اعتباری برای سدهای لاستیکی وجود ندارد خاطرنشان کرد: به میزان پیشرفت عملیات اجرایی اعتبار به سدهای لاستیکی تخصیص پیدا می کند.

 

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان به سدلاسک اشاره کرد و افزود: جاده های جایگزین و تملک اراضی این سد در حال انجام و تمام اصول زیست محیطی در این سد رعایت شده است.

 

وی با اشاره به دیواره سازی رودخانه مرزی آستارا چای تصریح کرد: دیواره سازی این رودخانه که از چند سال پیش شروع  شده از لحاظ اعتباری مشکلی ندارد.

 

خرمی از ساماندهی رودخانه ویرمونی از پشت دانشگاه پیام نور آستارا تا دریا خبر داد و گفت: میزان اعتباری که برای ساماندهی این رودخانه برآورد شده ۵۰۰ میلیون تومان است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه خبرنگار خبرگزاری شبستان طرح ملی هوای تازه اوقات فراغت خطبه های نماز جمعه خبرنگاران ویرمونی ساماندهی رودخانه ها بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)