Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:54:58 GMT

۲۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات سیل ایلام ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۳۴۳۲

۲۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات سیل ایلام ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصرشنبه در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان با اشاره به این موضوع که در سیل اخیر به سبب بنای ضعیف خانوارهای کم بضاعت آسیب بیشتری به منازل آنها وارد شده است، گفت: در رسیدگی به مشکلات مناطق سیل زده اولویت بر خانوارهای ضعیف باشد.

وی در مورد نحوه‌ی برآورد خسارات و تملک اراضی محدوده سد سیمره بر رعایت عدالت و تناسب برآورد ها در دو طرف رودخانه و همچنین همزمانی در انجام قیمت گذاری ها تاکید کرد و افزود: غیر از روستای چم شیر در هر بخش دیگری از مناطق بالا دست سد سیمره  اگر قرار است تملک اراضی و قیمت گذاری صورت گیرد بایست این موضوع برای هر دو طرف بصورت همزمان رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
استاندار ایلام در ادامه جذب اعتبارات قابل توجه سیل را حاصل انعکاس به موقع مسائل و مشکلات مناطق سیل زده استان عنوان کرد و گفت: در ادامه گزارشات عملکرد دستگاه های درگیر در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان بایست همچنان در زمان خود به مرکز ارسال شود.

وی با بیان اینکه ۱۵۰  میلیارد تومان در قالب تسهیلات، معیشت و بلاعوض به استان ایلام اختصاص یافته است ابراز داشت:  در مر حله ی اول از ۲۷ میلیارد ۱۴ میلیارد تومان پرداخت شده است که این پرداخت ها براساس پیشرفت های فیزیکی انجام شده است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که از۶۴۰ میلیارد تومان مصوب برای مناطق سیل زده استان تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان ابلاغ شده است، ادامه داد: بر اساس سازوکار بودجه زمانی که سازمان برنامه و بودجه اعتباری را ابلاغ کرد دستگاه ها می تواند نسبت به تعیین پیمانکار اقدام کنند و کار اجرایی پروژه را شروع کند.

کد خبر 4689657

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی سیلاب قزوین روز خبرنگار بوشهر گرگان شیراز شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف خرم آباد آتش سوزی مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

امتداد - معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران بخشنامه دستورالعمل اجرایی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مسکن خانوارهای فاقد مسکن دارای فرزند سوم یا بیشتر در سال 1403 را به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ بخشنامه ۰۳/۱۶۰۵۹ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ به بانک‌ها، دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض الحسنه مسکن ودیعه، خرید یا ساخت مسکن موضوع جز (۳) بند (ث) تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، خانوارهای دارای فرزند سوم یا بیشتر را ابلاغ کرد.بر اساس این بخشنامه، تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانواده) با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله برای خانواده های فاقد مسکن که از ابتدای سال ١٣٩٩ به بعد، صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا می شوند به میزان سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) قابل پرداخت است.
بر اساس این گزارش، این تسهیلات در مناطقی که نرخ باروری محل تولد پدر یا فرزند کمتر از ۲٫۵ درصد قابل پرداخت است، همچنین بانک ها باید با اعتبار سنجی، اخذ سفته و یا یک ضامن معتبر از متقاضی، این تسهیلات را پرداخت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • محکومیت یک عضو شورای شهر مشهد ابلاغ شد