Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفت و  گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: سوما گلابی بانوی والیبالیست مهابادی در قالب تیم استان در مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور حضور دارد،  این تیم توانست در نخستین دیدار خود نماینده کرمانشاه را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی پور با اشاره به اینکه این مسابقات از ۱۹ لغایت ۲۵ مرداد به میزبانی کاشان برگزار می‌شود، افزود: در مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور، تیم جوانان دختر آذربایجان‌غربی با تیم‌های سمنان، کرمانشاه، مرکزی و قم هم‌گروه است.

او ادامه داد: سهیلا محور چرخ با کمک روژین مام‌صباحی به سرپرستی رقیه علیزاده سکان هدایت تیم دختران استان را بر عهده دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: تیرماه امسال تیم دختران والیبالیست نوجوانان آذربایجان‌غربی با هدایت سیمین ایرجی در دیدار فینال با قبول شکست مقابل سمنان، بر سکوی نایب قهرمانی ایران جای گرفت.

مصطفی پور افزود: سال گذشته نیز تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان‌غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان نیز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور ایستاد.

انتهای پیام/ه

برگزاری مسابقات والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- دنیا ارشدنیا از آذربایجان غربی ۲- اسرا رمضانی از آذربایجان غربی ۳- هانیه یزدان‌جو از فارس   علی کلاتی، سرمربی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه فینال این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال