Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌احمد آقاپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم از ۲۶ مرداد ماه جاری به مدت ۱۰ روز در روستاهای چالدران حضور می‌یابد و خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در این اردو از سه یونیت سیار دندانپزشکی استفاده خواهد شد، بیان کرد: دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و اتاق عمل در آن حضور دارند و در هشت روستای اصلی با پوشش ۲۴ روستای فرعی و جمعیت حدود سه هزار و ۵۰۰ نفری، خدمات درمانی خود را ارائه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌ درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در این اردو کمیته‌های غربال و بهداشت، دندان، آموزش، فرهنگی و روابط‌عمومی فعالیت می‌کند، گفت: بینایی‌سنجی، کنترل پروستات و رحم، کنترل فشار و قند خون، آزمایش خون، سنجش تناسب وزن و قد، ترمیم و پرکردن دندان، کشیدن دندان و سایر امور مرتبط در این بخش از جمله مهمترین فعالیت‌های بخش پزشکی و دندانپزشکی است.

آقاپور اظهار داشت: همزمان با آغاز فعالیت‌های جهادی این دانشگاه، گروه جهادی شهید کاظمی از تهران با ۱۵ یونیت سیار دندانپزشکی به شهرستان خوی اعزام می‌شود.

وی گفت: تیر امسال نیز نخستین اردوی طولانی مدت دانشگاه به مدت هشت روز در روستاهای محروم شهرستان تکاب با حضور ۷۰ دانشجو و بیش از ۵۰ نفر استاد دانشگاه، پزشک، بهورز، کارشناس و سایر عوامل دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: جمعیت زیرپوشش خدمات تیم جهادی دانشگاه در اردوی تکاب چهار هزار و ۸۰۰ نفر بود که در هشت روستای اصلی و ۶ روستای فرعی انجام خدمات شد.

اردوهای جهادی که در سال‌های اخیر با حضور پرشور دانشجویان رونق بسیاری پیدا کرده است، سالانه در دهها روستای محروم آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

زمان اصلی برگزاری این اردوها به علت تعطیلی دانشگاه‌ها، ایام تابستان تعیین شده‌است.

۸۱۳۷/۳۰۷۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استاد دانشگاه دانشجو دانشگاه علوم پزشکی روابط عمومی قند قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود