Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، هشتمین دوسالانه ملی «سفرنامه و خاطره نویسی رضوی» به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

هشتمین دو سالانه ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در دو گروه سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال با اهداف زیر برگزار می‌شود.

اشاعه فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره امام رضا (ع)، ترویج و گسترش فرهنگ سفرنامه نویسی و خاطره نویسی و ایجاد انگیزه برای تولید کنندگان آثار ادبی مرتبط با فرهنگ رضوی از اهداف برگزاری هشتمین 2 سالانه ملی «سفرنامه و خاطره نویسی رضوی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفرنامه نویسی و خاطره نویسی از بخش‌های هشتمین دوسالانه ملی «سفرنامه و خاطره نویسی رضوی» است.

آثار ارسالی باید در قالب فایل word با فونت B nazanin و سایز قلم 14 ارسال شود، حق چاپ سفرنامه‌ها و خاطرات ارسالی برای دبیرخانه جشنواره محفوظ خواهد بود که در صورت کیفیت مناسب و فراهم شدن شرایط، با درج اسامی نویسندگان، در قالب کتاب چاپ می‌شود، ذکر مشخصات شناسنامه‌ای، نشانی کامل پستی و شماره تلفن در صفحه‌ای جداگانه از متن سفرنامه و خاطره، الزامی است.

مهلت ارسال آثار به هشتمین دوسالانه ملی «سفرنامه و خاطره نویسی رضوی» تا 12 مهر سال جاری تعیین شده است و اختتامیه این جشنواره نیز هشتم و نهم آبان سال جاری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به شیوه‌های مختلف از جمله ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی semnan.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir ارسال کنند.

پایان پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری سفرنامه و خاطره نویسی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان