Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: یکی از مشکلات ما بلیت فروشی الکترونیکی ورزشگاه آزادی است و باید تیم‌های پرسپولیس و استقلال این مشکل را حل کنند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت ورزشگاه‌ها برای آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر بیان کرد: بار‌ها اعلام کرده ایم لیگ زمانی شروع می‌شود که دست کم ۵ ،۶ ورزشگاه آماده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون هیچ ورزشگاهی به صورت ۱۰۰درصدی اعلام آمادگی نکرده است. خدا را شکر باشگاه‌ها برای تجهیز ورزشگاه هایشان روند خوبی داشته اند و همین امشب (شنبه) که با مسئولان فولاد صحبت می‌کردم کار‌ها خوب پیش می‌رود. البته باید مشکل نقدینگی را هم در نظر بگیریم.

او ادامه داد: امیدواریم الزام‌های ایمنی- امنیتی ورزشگاه‌ها هرچه سریع‌تر تکمیل شود تا بتوانیم لیگ را آغاز کنیم. امروز هم سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌ها درخواست کرد روند پیشرفت شان را به ما گزارش بدهند و اگر هم نمی‌توانند این کار را انجام بدهند باید ورزشگاه جایگزین خود در شهر با استان همجوار را به ما معرفی کنند تا بازی شان بدون تماشاگر برگزار شود.

فتاحی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی تهران گفت: طبقه اول این ورزشگاه به صورت کامل آماده است و مسئولان مشغول آماده سازی طبقه دوم هستند. مشکل ما بحث بلیت فروشی الکترونیکی ورزشگاه آزادی است و باید تیم‌های پرسپولیس و استقلال این مشکل را حل کنند. با توجه به الزام‌های فیفا و AFC بلیت فروشی به خود باشگاه‌ها واگذار شده است و آن‌ها باید به ما گزارش بدهند. وقتی حرف الزام‌های ایمنی- امنیتی مطرح می‌شود در راس آن بلیت فروشی الکترونیکی و سپس شماره گذاری صندلی ها، نصب گیت‌های بازرسی و دوربین‌های مداربسته است.

او درباره اینکه سازمان لیگ نباید معطل بلیت فروشی باشگاه‌ها باشد، گفت: ما پیش بینی کرده بودیم لیگ از ۱۰ مرداد آغاز شود، اما با توجه به رعایت نشدن این الزام‌ها تاکنون مسابقات را به تعویق انداخته ایم. اکنون آماده سازی ورزشگاه‌ها روند خوبی دارد. ما فکر نمی‌کردیم برخی ورزشگاه‌ها مانند گل گهر آماده شوند. ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان تنها چمن داشت، اما اکنون ۲۰ درصد کارهایش مانده است و باید از مسئولان این شهر تشکر کنم که آن را تبدیل به ورزشگاه شیکی کرده اند. ورزشگاه نساجی قائمشهر هم صندلی گذاری، شماره گذاری صندلی، نوسازی نیمکت ها، رختکن‌ها و سایر اقدام هایش انجام شده است و تنها بحث گیت هایش مانده که به ما گفته اند در ۷ تا ۱۰ روز آینده آماده می‌شود.

فتاحی درباره اینکه با وجود واگذاری بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس از سوی این باشگاه به یک شرکت با مبلغ ۷ میلیارد تومان و همچنین واگذاری بلیت فروشی بازی‌های استقلال با مبلغی حدود ۹ میلیارد تومان، شنیده می‌شود بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس و استقلال به دلیل الزام‌های ایمنی- امنیتی به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی واگذار شده و همین امر محل مناقشه است، اظهار داشت: موضوع را تا این اندازه حاد نکنید چراکه ما حدود ۲ سال پیش آئین نامه‌ای را به باشگاه‌ها درباره بلیت فروشی الکترونیکی ابلاغ کرده ایم و از آن‌ها خواستیم خودشان این کار را انجام بدهند. سازمان لیگ بلیت فروشی الکترونیکی انجام می‌داد و این موضوع هم روند رو به رشدی داشت، اما با توجه به نارضایتی باشگاه‌ها از این روند، قرارداد ۱۰ ساله با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی را ملغی کردیم، اما در این مدت باشگاه‌ها نتوانستند بلیت فروشی را انجام بدهند. دیدید که در بازی‌هایی مانند دیدار پرسپولیس و سپاهان به دلیل بلیت فروشی دستی و بیش از حد بلیت فروختن چه داستان‌هایی درست شد. الان هم خود باشگاه باید شرکت بلیت فروشی را به ما معرفی کند.

مدیر مسابقات سازمان لیگ درباره بحث بیمه شدن ورزشگاه‌ها گفت: هرسال باشگاه‌ها موظف هستند ورزشگاه اول و دوم خود را به ما معرفی کنند و البته مانند سال‌های پیش باید هر کسی که وارد ورزشگاه می‌شود از بازیکن تا هوادار را بیمه حوادث کنند.

او درباره اینکه با این تفاسیر باید شرکت بیمه به هوادارانی که در بازی پرسپولیس و سپاهان آسیب دیدند، خسارت بدهد، بیان کرد: هرسال سازمان لیگ با باشگاه‌ها ابلاغ می‌کند ورزشگاهی که اجاره می‌کنند یا در تملک دارند، بیمه کنند. مسئولیت این کار با باشگاه‌ها است. سازمان لیگ هم مانند فیفا و AFC که مسابقات مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند و الزام‌هایی را در نظر می‌گیرد، مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ است.

فتاحی تصریح کرد: یکی از دلایل واگذاری بلیت فروشی به باشگاه‌ها این است که آن‌ها از محل درآمد‌های بلیت فروشی، مسائل جاری را حل کنند، اما وقتی این کار را به صورت کلی به یک شرکت واگذار می‌کنند، احتمال دارد مشکلاتی هم ایجاد شود.

او درباره اینکه آیا محل استقرار تیم‌ها در شهر ها‌ی مختاف برای ارائه تقویم لیگ برتر در نظر گرفته اید یا خیر، گفت: همه می‌دانید ما هر سال لیگ را به شکل منظم و سر زمان مقرر برگزار می‌کردیم، اما امسال مجبور شدیم به دلیل مسائل ایمنی- امنیتی این الزام‌ها را رعایت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فتاحی سازمان لیگ فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!

یورگن کلوپ بعد از بازی با وستهم درباره درگیری لفظی عجیبش با ‏محمد صلاح گفت که در رختکن با ستاره مصری صحبت کرده و ‏ماجرا تمام شده است. ‏

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در دقیقه 79 دیدار امروز لیورپول مقابل ‏وستهم محمد صلاح که برای ورود به زمین به جای لوئیس دیاز کنار ‏خط حضور داشت با سرمربی‌اش یورگن کلوپ درگیری لفظی پیدا کرد ‏هیچکس نمی‌توانست صحنه‌هایی که در حال پخش بود را باور کند. ‏

بازی دو تیم در زمان تعویض صلاح با تساوی 2-2 دنبال می‌شد و در ‏نهایت با همین نتیجه به پایان رسید. ‏

بلافاصله بعد از بازی همه خبرنگاران کنجکاو بودند که از کلوپ درباره ‏این درگیری عجیب سوال کنند ولی او همانطور که انتظار می‌رفت ‏نمی‌خواست روی این مسئله خیلی مکث کند. ‏

کلوپ درباره این درگیری لفظی با صلاح به گفتن این جمله اکتفا کرد: ‌‏"در رختکن با صلاح حرف زدیم و ماجرا تمام شد. برای من تمام شده ‏است". ‏

خبرنگار از کلوپ پرسید آیا معتقد است ماجرا برای صلح هم تمام ‏شده است؟ سرمربی لیورپول در پاسخ گفت: "بله، احساسم این ‏است". ‏

کلوپ درباره سوالی که یک خبرنگار از او درباره از دست رفتن شانس ‏لیورپول در کورس قهرمانی پرسید گفت: "الان در وضعیتی نیستم که ‏صریح درباره این موضوع صحبت کنم. اصلا نمی‌توانم به این موضوع ‏و جام و قهرمانی فکر کنم". ‏

او درباره نتیجه بازی با وستهم و آنچه در زمین گذشت گفت: "خیلی ‏ناراحت و سرخورده‌‌ام. بازی واقعا دشواری بود. ما در یک دوره 10 روزه ‌‏4 بازی انجام دادیم. معتقدم بازیکنانم عملکرد خیلی خوبی داشتند ‏ولی اجازه دادیم از هیچ گل بخوریم. از موقعیت‌های صفر درصد". ‏

tags # یورگن کلوپ ، لیورپول ، محمد صلاح سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است