Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@22:52:41 GMT

کشف ابزارآلات صنعتي قاچاق در دشتستان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۶۶۲۹

کشف ابزارآلات صنعتي قاچاق در دشتستان

خبرگزاری آریا- جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف 2 دستگاه کامیون حامل لوازم خانگی و ابزارآلات صنعتی قاچاق در شهرستان دشتستان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "حیدر سوسنی" اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان در 24 ساعت گذشته حین کنترل وسائط نقلیه عبوری، 2 دستگاه خودرو  کامیون حامل کالای قاچاق را متوقف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این وسائط نقلیه، انواع کالای خارجی قاچاق شامل لوازم خانگی و ابزار الات صنعتی فاقد مدارک گمرگی کشف شد.
وی عنوان داشت: برابر اعلام کارشناس مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه 3 میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ سوسنی گفت: در همین رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف قاچاق دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با رصد فعالیت قاچاقچیان موفق به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در محورهای مواصلاتی استان شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۱۷ عدد انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، تلویزیون، اتوبخار و موتور کولر گازی کشف شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آنها حدود سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات‌ها بیان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

کد خبر 6088593

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت