Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیوستن مهاجم اهل کشور برزیل به تیم پرسپولیس هنوز قطعی نشده است.

به گزارش شریان نیوز، مدیران باشگاه پرسپولیس  تهران برای جایگزینی بودیمیر و شریفی به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند تا با آمادگی کامل آماده حضور در رقابت های لیگ برتر شوند و برهمین اساس به دنبال جذب جونیور براندائو، مهاجم ۲۴ ساله برزیلی هستند که اکنون به صورت قرضی در تیم گویاس کشورش توپ می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جونیور برای پیوستن به پرپسولیس باید طی روزهای آینده وارد تهران شود و ابتدا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد و در صورتی که تست های پزشکی را با موفقیت انجام دهد، مذاکرات نهایی برای عقد قرارداد با این بازیکن برزیلی انجام خواهد شد.

این بازیکن قامتی ۱۸۷ سانتی متی دارد و در ۵۷ بازی قبلی خود موفق به ثبت ۲۷ گل شده است.

همچنین برای آشنایی بیشتر با این بازیکن اینجا کلیک کنید و از جونیور براندائو بیشتر بدانید.

همسر کالدرون در تهران

خبر دیگر اینکه پس از تهیه منزل برای گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس، قرار است همسر او هم به تهران بیاید تا در کنار این مربی آرژانتینی حضور داشته باشد.

طبق هماهنگی‌ها، همسر کالدرون از بوئینس آیرس پایتخت آرژانتین راهی ترکیه شده تا پس از اقامتی چند ساعته در فرودگاه استانبول به تهران بیاید. همسر سرمربی تیم پرسپولیس بامداد فردا وارد تهران خواهد شد.

پس از اینکه کالدرون خانه برانکو را نپذیرفت، سرخپوشان خانه ای در یکی از مناطق تهران برای او پیدا کردند تا به همراه خانواده اش در پایتخت ایران زندگی کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که از ابتدای نیم فصل دوم به جمع سرخ‌ها اضافه شد و به عنوان تنها مهاجم تخصصی این تیم کار خود را ادامه می‌دهد، در این مدت نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است.

آل کثیر در بازی هفته گذشته تلاش کرد دروازه تیم سابق خود، سپاهان اصفهان را در آزادی باز کند اما موفق به این کار نشد تا پس از سه بازی گلزنی متوالی، روند خوب او متوقف شود.

آل کثیر با هفت گل زده در لیگ و جام حذفی در کنار شهاب زاهدی که در زمستان پرسپولیس را ترک کرد برترین گلزنان این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند که حالا عیسی فرصت این را دارد در ۵ بازی باقی مانده لیگ علاوه بر بهتر کردن آمار خود و تبدیل شدن به برترین گلزن این فصل لیگ برتر پرسپولیس، در دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیس نیز سهم مهمی داشته باشد.

عیسی این هفته باید مقابل مدافعان باانگیزه نساجی در ورزشگاه وطنی برای گلزنی تلاش کند.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی