Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@04:28:38 GMT

اتمام حجت پلیس با سلبریتی‌های بدحجاب

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۷۱۵۵

اتمام حجت پلیس با سلبریتی‌های بدحجاب

جانشین فرمانده ناجا از توجیه، ارشاد و اتمام حجت پلیس با سلبریتی‌های بدحجاب خبر داد و گفت: پلیس با جرم مشهود با جدیت مقابله می‌کند.

به گزارش فارس، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا درخصوص عملکرد پلیس در برخورد با سلبریتی‌های بی‌حجاب و مروج بدحجابی در جامعه، اظهار داشت: در مقابله و برخورد با جرم مشهود در جامعه -چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی که در معرض دید عموم است- برای پلیس، فرد مهم نیست؛ بلکه فعل مهم است و اینکه فرد مشهور باشد یا مسؤول یا مرجع گروهی خاص یا آدمی عادی باشد هیچ فرقی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: پلیس نه واهمه‌ای از کسی دارد و نه ملاحظه کسی را می‌کند؛ چرا که موضوع امنیت در ابعاد اجتماعی و اخلاقی از اولویت‌های اساسی پلیس است.

وی در پاسخ به این سوال که پلیس در واکنش به رفتار این دسته از سلبریتی‌ها چگونه برخورد کرده است، گفت: هم توجیه کرده‌ایم و هم ارشاد و هم اتمام حجت و می‌توان تغییر رفتار در نوع روش آن‌ها را به سادگی دید.

این مقام ارشد نیروی انتظامی با تاکید دوباره بر این مطلب که پلیس در برخورد با متخلفان هیچ فرقی قائل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: رصد فضای مجازی و برخورد با تخلفات موجود در این فضا نیز در دستور کار ویژه پلیس است.

گفتنی است شهروندان در سامانه فارس من با ذکر موضوعی با عنوان «درخواست برخورد قانونی با سلبریتی‌های مروج بی‌حجابی و بدحجابی» پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گشت ارشاد سلبریتی ها بدحجابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ طولابی نژاد اظهار کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتای شهرستان بافق و بیان اینکه آشنایی با فردی در فضای مجازی باعث کلاهبرداری از او شده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت. 


فرمانده انتظامی شهرستان بافق افزود: در تحقیقات مشخص شد که مالباخته با فردی در فضای مجازی آشنا شده و تا چند روز با هم گفتگو داشتند و بعد از ایجاد صمیمیت بین آنها، کلاهبردار درخواست مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجه نقد می‌نماید که پس از واریز وجه توسط مالباخته، دیگر جوابگوی او نبوده است. 


وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس فتا، متهم در یکی از شهر‌های کشور شناسایی و مبلغ مذکور به حساب شاکی بازگردانده شد. 


فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست دراین موارد دقت بیشتری داشته باشند و به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • عکس| تصاویری از برخورد وحشتناک پلیس آمریکا با دختران دانشجو
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد