Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:58:50 GMT

تعویض رمز 45 هزار کارت سوخت قدیمی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۷۵۱۴

تعویض رمز 45 هزار کارت سوخت قدیمی در همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌‎های نفتی منطقه همدان از تعویض رمز 45 هزار کارت سوخت قدیمی  در سطح استان خبر داد.
امین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، درباره اجرایی شدن طرح ملی استفاده از کارت های سوخت بیان کرد: در راستای مدیریت تأمین، توزیع و جلوگیری از قاچاق استفاده از کارت سوخت از فردا در سراسر کشور آغاز و این طرح در استان همدان نیز پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه تصریح کرد: تا امروز 45 هزار نفر در استان همدان اقدام به تعویض رمز کارت‌های قدیمی خود کرده و برای حذف رمز سابق خود به شرکت پخش فرآورده های نفتی مراجعه کرده اند که همه کارت های موجود سالم بوده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
روستایی خاطرنشان کرد: آن دسته از شهروندانی که تا کنون موفق به دریافت کارت سوخت های خود نشده اند نیز می توانند تا زمانی که کارت در اختیار همه دارندگان وسایل نقلیه قرار گیرد، با مراجعه به جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی از کارت های موجود در نازل ها استفاده کرده تا طرح به صورت همگانی اجرا شود.
وی یادآور شد: شهروندان استان همدان می توانند با مراجعه به سایت https://hamedan.niopdc.ir / مدارک مورد نیاز برای انجام فرآیند درخواست المثنی کارت هوشمند سوخت و حذف رمز کارت سوخت را ارئه داده و از کارت خود بهره برداری کنند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان همدان پخش فرآورده های نفتی فرآورده های نفتی قاچاق وسایل نقلیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، گالتیه فصل گذشته نتوانست با پی اس جی در فوتبال اروپا موفق کار کند، با وجود اینکه او سه اعجوبه فوتبال دنیا یعنی لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار را در اختیار داشت. پاریس با او قهرمان لیگ فرانسه شد ولی از مهمترین هدفش خیلی زود و در یک هشتم نهایی باز ماند و به دست بایرن حذف شد.

گالتیه در مورد تجربه هدایت این سه فوق ستاره گفت: «فکر نمی کنم دیگر فوتبال فرانسه چنین مثلثی را به خود ببیند. مدیریت چنین بازیکنانی قطعا متفاوت است و هر بحث و گفت و گویی را باید به طور خصوصی و رودررو انجام داد تا موضوعی به بیرون درز نکند. وقتی چنین بازیکنان خارق العاده ای در تیمتان دارید، باید مراقب همه حرکات‌تان باشید. برای مثال هر لبخند و واکنش بی موقع می تواند تاوان داشته باشد.»

گالتیه ادامه داد: «یادم است در اولین بازی لیگ قهرمانان برابر یوونتوس، مسی را در دقایق پایانی تعویض کردم چن از نظر خودم منطقی بود تا مسی را برای حفظ توان بدنی اش بیرون بکشم. بعد از بازی همه جا پر شده بود از اینکه گالتیه اولین مربی ای شد که مسی را در یک بازی لیگ قهرمانان تعویض کرده است. من اصلا از این موضوع خبر نداشتم و تازه متوجه شدم مسی چقدر بزرگ است و یک تعویض معمولی او چه اندازه عواقب و بازتاب خواه داشت. در مجموع ولی مسی، نیمار و امباپه بازیکنانی حرفه‌ای و فروتن بودند و هدایتشان افتخار بزرگی بود.»

دیگر خبرها

  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک‌برگی تبدیل می‌شود
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • (تصاویر) آیین تعویض قرآن در دروازه قرآن شیراز
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت