Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:05:09 GMT

«نقص» در فستیوال هنری «بن بست» شکل می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۸۴۹۵

«نقص» در فستیوال هنری «بن بست» شکل می‌گیرد

یاسر خاسب سرپرست گروه «بدن دیوانه» درباره جدیدترین اجرای خود، به خبرنگار مهر گفت: قرار است امروز یکشنبه ۲۰ مرداد در نخستین فستیوال هنری «بن بست» در گالری «علیها»، پرفورمنس «نقص» را با حضور تعدادی از اعضای گروه و همچنین اعضای آکادمی «حرکت» اجرا کنیم.

وی درباره موضوع پرفورمنس «نقص» توضیح داد: موضوع این پرفورمنس تکیه بر روابطه در دنیای معاصر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع در این اجرا اجراگران به نقص روی ارتباط و رابطه آدم‌ها با یکدیگر می‌پردازند و به دنبال راهی برای رفع این نقصان‌ها هستند.

خاسب تأکید کرد: بخش زیادی از پرفورمنس «نقص» به صورت بداهه و بین اجراگران و مخاطبان اتفاق می‌افتد.

داوود رحمتی، احمد مطوری، طناز فضائلی اسکندری، سحر احسانی، مهدی سلطانی، مائده احمدی میرقائد، الناز برازش و بابک خان احمدی اجراگران پرفورمنس «نقص» هستند که ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

تهیه کننده؛ مهدی خان احمدی، دستیار کارگردان؛ طناز فضائلی اسکندری، موسیقی الکترو-افکتیو: کیوان ملک و نوازنده تنبور، سازهای کوبه ای، دیجیریدو: امیر صدیقیان دیگر عوامل این پرفورمنس هستند.

علاقمندان برای تماشای پرفورمنس «نقص» می‌توانند به گالری «علیها» به نشانی خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس، خیابان ماهروزاده، کوچه رمضانیان، کوچه احمدی مقدم، پلاک ۳۱، واحد ۱ مراجعه کنند.

کد خبر 4689956 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسر خاسب تئاتر ایران پرفورمنس کارگردان تئاتر بازیگر تئاتر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان کنسرت موسیقی حسین آهی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان برنامه تلویزیونی موسیقی نواحی جایزه آکادمی سینماسینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد