Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: با ورود بموقع مسئولان امنیتی و انتظامی و برخورد قاطع با متهمان حادثه تیراندازی در محمودآباد، در شرایط فعلی مشکل خاص امنیتی در شهرستان وجود ندارد.

حسین حسن نژاد افزود: اگرچه در ابتدای بروز حادثه نیز با هوشیاری مردم منطقه و تصمیم بموقع شورای تامین مشکل خاص امنیتی وجود نداشت، ولی آرامش در شهر محمودآباد برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: طبق آخرین گزارش تعداد جان باختگان این حادثه تیراندازی ۲ نفر و مجروحان نیز چهار نفر هستند و هیچ تغییری در آمار کشته شدگان و مجروحان این حادثه ایجاد نشده است.

معاون استاندار مازندران اظهار داشت: شب گذشته با ورود بموقع دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی هشت نفر از متهمان دستگیر شدند که پرونده آن‌ها نیز برای بررسی قانونی در اختیار دستگاه قضایی (سازمان قضایی نیرو‌های مسلح) قرار داده شد.

معاون استاندار مازندران برخورد قانونی با عاملان این حادثه را از مصوبات شورای تامین و مسئولان ارشد اجرایی استان اعلام کرده است.

در حادثه تیراندازی که عصر روز گذشته در پی اجرای حکم خلع ید بخشی از اراضی در اختیار پایگاه هوایی ارتش در بخش بیشه کلا بخش سرخرود شهرستان محمودآباد در مازندران رخ داد، ۲ نفر کشته و ۴ نفر نیز زخمی شدند.

پس از وقوع این حادثه با دستور استاندار مازندران نشست فوق العاده شورای تامین استان به ریاست نماینده عالی دولت در این خطه شمال کشور تشکیل شد و همدردی با خانواده جان باختگان و مجروحان این حادثه و برخورد شدید قانونی با عاملان وقوع این حادثه از مصوبات شورای تامین بود که شب گذشته با دستگیری متهمان وارد فاز عملیاتی شد.

استاندار مازندران همچنین برای تسریع در اجرای تصمیم شورای تامین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را به همراه یکی از مدیران کل به محل حادثه اعزام کرد.

 

 

منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، تیراندازی محمود آباد ، پایگاه هوایی محمود آباد ، حمله به پایگاه هوایی محمودآباد ، تیراندازی در پایگاه هوایی ، محمودآباد سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیراندازی در پایگاه هوایی محمودآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیس ورزشگاه آزادی: شرایط برای حضور زنان مهیا است/ طبقه دوم ورزشگاه از حالت پلمب خارج شد روز تلخ بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟

دیگر خبرها

  • کشته شدن یک اسیر دیگر صهیونیست در غزه+فیلم
  • روستای بدون بیکار در مازندران
  • روستای بدون بیکار با پرورش گل در مازندران
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان