Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سعید آقایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور پایداری برق مشترکان در فصل تابستان و تامین ولتاژ مطلوب این تعداد ترانسفورماتور معیوب در نقاط مختلف کلانشهر اهواز شناسایی و رفع اشکال شدند.

وی با اشاره به اهمیت همکاری دوسویه بین مصرف کننده و توزیع کننده انرژی گفت:  با توجه به افزایش دما و بالا رفتن مصرف برق، مراقبت از تجهیزات و نگهداری شبکه دارای اهمیت زیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی بیان کرد: در یکسال گذشته تعداد ۸۰ دستگاه ترانسفورماتور که دچار اشکال ۱۰۰ درصدی شده بودند از سطح شبکه برق اهواز جمع آوری و توسط متخصصان تعمیرات اساسی شد.

 وی گفت: با اقدامات صورت گرفته شاخص خاموشی شرکت به ازای هر مشترک در سال (SAIDI) در چهارماه نخست امسال به نسبت مدت مشابه در سال ۹۷ به میزان۲۳ درصد کاهش یافت که البته به منظور افزایش رضایتمندی مشترکان و طبق چشم انداز ۱۴۱۰ باید به ۹۹ دقیقه در سال برسیم.

 شرکت توزیع برق اهواز ۵۸۰ هزار مشترک دارد.

استاندار خوزستان پیش از این گفته بود: متوسط قطعی برق در خوزستان در سال ۹۵ به ازای هر نفر در استان ۲ هزار دقیقه در سال بود و اکنون در اهواز به حدود ۷۰۰ دقیقه و در سایر شهرستان ها به ۸۵۰ دقیقه در سال رسیده است که باید کاهش یابد.

 با توجه به افزایش دمای هوا، صرفه جویی در مصرف برق ساعت کاری ادارات خوزستان از ۱۹ خرداد تا ۳۱ شهریور امسال از ساعت هفت تا ساعت ۱۳  تعیین شده است. 

۹۸۸۷ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصرف بهینه برق خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد