Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@23:19:55 GMT

هشت نقطه از سطح شهر سنندج برای عرضه دام زنده تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۸۶۸۱

هشت نقطه از سطح شهر سنندج برای عرضه دام زنده تعیین شد

شکور صلواتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دسترسی به دام بهداشتی، ارتقای بهداشت عمومی و رفاه حال شهروندان از مهمترین اهداف تعیین این نقاط برای عرضه و فروش دام زنده در روز عید سعید قربان است.

وی افزود: نقاط تعیین شده شامل شهرک بهاران ابتدای ۱.۱۷ (سه راه تانکر سازی)،  میدان ۱۲ فروردین (پارک لاله)، کمربندی آبیدر(انتهای تکیه چمن)، بلوار دکتر حسینی (محله چوب فروشان)، شهرک مولوی روبروی جایگاه سی ان جی، کشتارگاه صنعتی دام و میدان عرضه دام زنده در پنج کیلومتری جاده سنندج - کامیاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: اکیپ های خدمات شهری نیز در محل عرضه و فروش دام زنده مستقر هستند و نسبت به تنظیف و شستشوی محل های در نظر گرفته شده اقدام می کنند.

 وی تاکید کرد: به غیر از مکان‌های تعیین شده اجازه فروش دام زنده در سطح شهر داده نخواهد شد.
 

نظارت ۶۶ اکیپ ثابت وسیار دامپزشکی بر مکان های ذبح دام
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی کردستان نیز با اشاره به نظارت ۶۶ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی بر مکان های ذبح دام در استان گفت: از این تعداد ۲۷ اکیپ ثابت و ۳۹ اکیپ سیار است که کار نظارت بر دام‌های قربانی را انجام می‌دهند.
ناصر مخدوم اظهار داشت: نیروهای نظارتی دامپزشکی در قالب این اکیپ‌ها از ساعت هفت صبح تا ۱۳ روز عید قربان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستنتد.

وی از مردم استان خواست در صورت تصمیم برای ذبح دام قربانی و برای محافظت از سلامتی شهروندان و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین دام وانسان قبل از ذبح دام، آن را توسط اکیپ‌های این شبکه مورد معاینه قرار دهند.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خدمت رسانی به مردم شهرداری زنده دام قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان

ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از برف‌روبی ۷۰ هزار مترمکعبی محور گنجنامه- تویسرکان خبر داد و اعلام کرد: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از این محور عبور کنند چراکه احتمال ریزش سنگ‌ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد.

مهرداد آهکی ادامه داد: از ابتدای عملیات بازگشایی محور گنجنامه- تویسرکان افزون بر ۱۵ هزار مترمکعب خاکریزی در نقاط پرتگاهی، ۶۰۰ مترمکعب ترانشه‌برداری و ریزش‌برداری، ۱۷۰ تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری، ۱۹۰ مورد لق‌گیری سنگ‌های بزرگ و ... در این مسیر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ایمن‌سازی این محور همچنان ادامه دارد، گفت: هم‌اکنون دو اکیپ لکه‌گیری و چاله‌گیری، یک اکیپ تعمیر و نصب گاردریل و یک اکیپ نصب نیوجرسی به همراه دو اکیپ گشت راهداری در محور گنجنامه مشغول فعالیت هستند.

آهکی تأکید کرد: از تمامی رانندگانی که قصد تردد در مسیر فوق را دارند، درخواست داریم با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از محور گنجنامه- تویسرکان عبور کنند چراکه احتمال ریزش سنگ‌ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری استان، وی بیان کرد: گشت‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته مشغول پایش و گشت‌زنی در محور فوق هستند و سامانه گویای ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات همه همشهریان است.

آهکی یادآور شد: محور گنجنامه- تویسرکان به طول ۲۴ کیلومتر جزو مسیرهای فرعی و کوهستانی استان همدان محسوب می‌شود که هر ساله از اواخر آذرماه به علت بارش سنگین برف، کولاک شدید، احتمال ریزش سنگ و نبود ایمنی کافی با پیشنهاد پلیس‌راه استان و موافقت کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و راهداری مسدود می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند