Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:07:14 GMT

عرب از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا می‌دهد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۸۹۵۶

عرب از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا می‌دهد؟

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب، مدیر عامل پرسپولیس تهران علیرغم اقداماتی که طی مدت اخیر داشته، اما انتقاد به عملکردش درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ، توافق نکردن با اسپانسر، مشکلات مالی و فعالیت در نقل و انتقالات تحت فشار بوده و به همین دلیل احتمال دارد پس از جذب بازیکن برزیلی و پایان فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، از مدیریت سرخپوشان استعفا بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس، دیروز (شنبه) با حضور در وزارت ورزش و جلسه با سلطانی فر شایعه مربوط به پایان کار ایرج عرب را جدی‌تر از پیش کرده‌اند و این در حالیست که مدیرعامل سرخ‌ها این روز‌ها با اعضای مدیریتی نیز با چالش مواجه است و به همین دلیل مهرداد هاشمی مدت‌ها است که جلسات هیئت مدیره حضور پبدا نمی‌کند.

شنیده می‌شود بازیکنان و کادرفنی هم از عملکرد عرب راضی نیستند و هدف شان آن بود که در جشن‌های قهرمانی پرسپولیس مانع از حضور او در جشن قهرمانی شوند و به همین دلیل بازیکنان با عرب رابطه خوبی ندارند و این موضوع احتمال جدایی او را بیشتر از قبل کرده است.

گفته می‌شود در این بین برخی عوامل داخلی باشگاه هم بی میل نیستند که این تغییر رخ بدهد و در گذشته عنوان شده بود یکی از اعضای هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل بعدی سرخپوشان فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

ناراحتی کالدرون از بازیکنان پرسپولیس/ تمرینات سرخپوشان پشت در‌های بسته برگزار می‌شود

جلسات خصوصی در پرسپولیس/ کالدرون، سیستم سرخپوشان را مشخص کرد

پرسپولیس مشکلی برای همراهی هوادارانش مقابل پارس جنوبی ندارد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید