Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:45:31 GMT

کشف ۲۳۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ماکو

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۹۵۰۸

کشف ۲۳۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ماکو

فرماندار ماکو گفت: در پنج ماهه نخست امسال بیش از ۲۳۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ماکو کشف شده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسین عباسی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو که با حضور سردار مسعود خرم نیا فرماندهی انتظامی استان و اعضای شورا در محل فرمانداری برگزار شد بابیان اینکه در طول سال گذشته نیروهای عمل کننده موفق شده بودند ۷۹۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کشف کنند افزود: در ۵ ماهه نخست امسال نیز بیش از ۲۳۲ کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و در مجموع ۳۰۳ نفر از قاچاقچی ، توزیع کننده و مصرف کننده مواد افیونی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از تلاش ها و زحمات اعضای شورا در بحث مبارزه و پیشگیری از ابتلای جوانان به مواد مخدر گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ، شهرستان ماکو یکی از نقاط مد نظر سوداگران مرگ برای ترانزیت محموله های خود به کشور های اروپایی است.
وی با بیان اینکه قاچاق مواد مخدر از مبادی غیر رسمی در شهرستان ماکو تقریباً صفر است ، افزود: با توجه به مسائل و مشکلات پیش روی قاچاقچیان در مبادی غیر رسمی ، آنها ترجیح می دهند محموله های خود را با جاسازی های بسیار حرفه ای در کامیون های ترانزیتی از گمرک خارج و به کشور های اروپایی منتقل نمایند. 
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو با اشاره به اقدامات پیشگیرانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان افزود: در حوزه پیشگیری و اجتماعی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر اقدامات بسیار خوبی از جمله برپایی نمایشگاههای آگاهسازی ، دوره های آموزشی برای گروههای مختلف سنی و صنفی ، استقاده از ظرفیت روحانیون ، اساتید دانشگاهی ، معلمین در امر آموزش و ... توسط اعضا صورت گرفته است ، که نبود معتاد متجاهر در سطح شهرستان از جمله نتایج مهم آن است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف دوره های آموزشی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گمرک مرگ مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم