Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان بافت  امروز در بازدید از بخش‌های مختلف زندان بافت گفت: زندانیانی که در فعالیت‌های اشتغال و حرفه آموزی و برنامه‌های اصلاحی و تربیتی درون زندان شرکت دارند از تسهیلات و ارفاقات قانونی نظیر آزادی مشروط، رای باز و تعلیق اجرای مجازات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. استفاده حداکثری می‌شود.

او با اشاره به اینکه این اقدام موجب کاهش و کنترل جمعیت کیفری در زندان می‌شود، افزود: سالم‌سازی محیط زندان، تقویت رویکرد‌های تربیتی در قبال زندانیان، مهارت‌آموزی و توانمندسازی با هدف بازگشت زندانی به فعالیت‌های سالم در دستور کار قرار دارد.

رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: باید تلاش‌های انجام شده در مجموعه زندان در مسیر فرآیند اصلاح و تربیت مددجویان مثبت و موثر باشد و در این رابطه امکانات بسیار خوبی در زندان بافت فراهم شده و تلاش کارکنان زندان برای اصلاح و تربیت مددجویان ستودنی است

او افزود: در سال‌های اخیر این حجم زیاد زندانیان و هزینه‌هایی که به نظام تحمیل شد قوای سه گانه را بر آن داشت که در همه تصمیمات و افکار خود افقی را تصور کنند که در آن جمعیت کیفری کشور به حداقل ممکن برسد تا از این رهگذر هم از افزایش تعداد مجرمان و هم تحمیل هزینه‌های گزاف به مملکت جلوگیری شود.

علیدادی سلیمانی گفت: از جمله این منویات در بخش قضایی، برنامه ششم توسعه است که توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ابلاغ شد که طبق آن موضوع توجه به حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها به عنوان اولویت در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است و در واقع کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها یکی از اهداف توسعه قضایی است.
انتهای پیام/ی

لزوم اشتغال مددجویان زندانی در بافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی

در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن منتظر بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود؛ اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید موردنظر خود را هم‌زمان دریافت کنید. البته این قابلیت فعلاً فقط برای دانلود هم‌زمان دو اپلیکیشن فعال شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، در اسفندماه نیز شایعاتی درباره راه‌اندازی قابلیت دانلود هم‌زمان یا موازی چند اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده بود و این ویژگی در آن زمان برای برخی کاربران نیز فعال شد؛ اما اکنون گوگل امکان دانلود و نصب هم‌زمان برنامه‌ها را در فروشگاه اپلیکیشن خود به‌صورت گسترده فراهم کرده است. در قابلیت جدید می‌توان میزان حجم دانلودشده را برای هر برنامه در پلی‌استور یا در صفحه اصلی گوشی خود دید.

با این قابلیت جدید تنها می‌توان دو برنامه را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کرد و وقتی روی اپلیکیشن سوم کلیک می‌کنید تا دانلود شود، در حالت انتظار باقی می‌ماند تا نصب دو اپلیکیشن قبلی تمام شود. برای مقایسه، اپ‌استور iOS می‌تواند سه اپلیکیشن مختلف را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کند؛ البته ممکن است گوگل در آینده تعداد دانلودهای هم‌زمان را افزایش دهد.

همچنین این قابلیت صرفاً برای دانلود اپلیکیشن‌های جدید فعال شده است و نمی‌توان به‌صورت هم‌زمان چندین برنامه را به‌روزرسانی کرد. با توجه به اینکه در میان کاربران عمدتاً آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها بیشتر از نصب اپلیکیشن‌های جدید انجام می‌شود، به نظر می‌رسد برای کاربردی‌تر شدن این قابلیت، باید قابلیت آپدیت هم‌زمان چند اپلیکیشن نیز فعال شود.

بااین‌حال، این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ مخصوصاً زمانی که گوشی جدیدی خریده‌اید و می‌خواهید چندین اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900962 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال