Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ولی الله نانوا کناری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری مازندران که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری برگزار شد، افزود : دپوی زباله در مسیر رودخانهها و سواحل باعث ایجاد آلودگی چندگانه شده و این موضوع را بارها در مجلس گوشزد کرده ایم و اگر در آینده از این ناحیه بیماری های واگیر در استان شیوع یابد، خسارت های آن برای سلامت انسان ها قابل جبران نخواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مازندران به عنوان قطب کشاورزی کشور یاد کرد و با تاکید بر ضرورت حل مسایلی مانند زباله و پسماند، گفت : اگر امنیت کشاورزی استان های شمال کشور تامین شود از نظر برنج به خودکفایی خواهیم رسید .

نانواکناری با اشاره به تولید ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج در کشور ، افزود: تنها با دوبار زیر کشت بردن شالیزارها می توانیم به میزانی از تولید برسیم که بتوانیم ۸۰۰ هزار تن برنج را صادر کنیم .

وی یکی از زیرساخت های مورد نیاز برای گسترش کشت برنج در مازندران را ترمیم آب بندان های استان دانست و تاکید کرد که با این کار ظرفیت این سازه های آبی طبیعی بیش از یک میلیارد متر مکعب خواهد رسید.

این نماینده مجلس همچنین از ترافیک در جاده های مازندران به عنوان دیگر معضل این استان یاد کرد و خواستار توجه ملی در این بخش با اختصاص اعتبارات ملی شد.

نانواکناری گفت: در شرایط حاضر مسافران و بومیان چندین ساعت در جاده های استان در ترافیک گیر می کنند و این مشکلی است که انتظار می رود هر چه زودتر با حمایت ویژه دولت و وزارت راه و شهرسازی حل شود تا روح آرامش به مازندران برگردد.

۲۰۹۶/۱۶۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ترافیک زباله شورای اداری کشاورزی وزارت راه و شهرسازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی به کشاورزان شالیکار استان خبر داد و گفت:برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.

او افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

افراسیابی گفت: کود‌ها از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه به کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • جاده چالوس بسته است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم