Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:18:52 GMT

نماز عید قربان در ۷۶ نقطه از استان فارس اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۱۶۷۱

نماز عید قربان در ۷۶ نقطه از استان فارس اقامه می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: نماز روز عید سعید قربان در ۷۶ نقطه مرکزی استان فارس برگزار و در شیراز نیز در حرم شاهچراغ(ع) اقامه می‌شود. ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اقامه نماز عید قربان در 76 نقطه مرکزی استان فارس اظهار داشت: در شیراز به صورت محوری در حرم شاهچراغ(ع) با امامت آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس ساعت 8 صبح روز دوشنبه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در برخی از مساجدد محله‌ای شیراز نیز نماز اقامه می‌شود، گفت: نماز عید قربان به عنوان یک امر مستحب امروز جای خود را در بین مردم باز کرده و اقشار مختلف مردم استقبال خوبی نسبت به انجام این عمل عبادی دارند. 

نماز عید قربان در سنندج به‌امامت آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اقامه می‌شودنماز عید قربان در 15 شهر کهگیلویه وبویراحمد اقامه می‌شود70 پایگاه کمیته امداد خراسان رضوی در شب و روز عید قربان فعال است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه عید قربان عید بسیار ارزشمندی است، افزود: این عید در اسلام نقطه عطفی است و در پایه‌ریزی برخی از ارزش‌های اسلامی از جمله مبارزه با نفس اماره نقش مهمی داشته است. 

رضایی با بیان اینکه قربانی در این روز ظاهر امر است بلکه باطنش قربانی کردن نفس اماره است، بیان کرد: انسان در این روز نفس اماره خود را باید ذبح کند و به مقام بندگی برسد. 

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از سوی رسانه‌ها سبب شده که مردم نسبت به اقامه این امر مستحب نیز حساسیت داشته باشند و امروز در اکثر نقاط کشور برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ ز

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس

پویان نوروزی و محمد متین عباسی از شهرستان قیروکارزین، ماهان ظهرابی از شیراز و اسماعیل خرم‌دل از شهرستان جهرم، چهار بوکسور رده نونهالان استات فارس هستند که با نظر کمیته فنی به دومین مرحله از اردوی نونهالان کشور به میزبانی استان البرز دعوت شدند.

محمدرضا محمودی، رئیس هیأت بوکس استان فارس به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان و یاسر نوروزی از استان فارس نیز به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

رقابت‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ در رده نونهالان، شهریورماه سال جاری در در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و تیم ملی نونهالان ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • ببینید | اقدام خارج از عرف صداوسیما؛ پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه مجلس در فارس است
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد