Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:48:43 GMT

۲۱ درصد جمعیت دانش آموزی ایران اضافه وزن دارند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۱۸۲۱

۲۱ درصد جمعیت دانش آموزی ایران اضافه وزن دارند

به گزارش ایرنا، افشین ملایی دشتی روز یکشنبه در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات ورزش های همگانی ایلام اظهار داشت: اصلی ترین رویکرد این فدراسیون افزایش نشاط اجتماعی بین اقشار مختلف جامعه و برخورد با معضل کم تحرکی و ورزش نکردن است.

 وی افزود: برنامه ریزی برای مقابله با کم تحرکی و ایجاد بستر لازم برای توسعه ورزش های همگانی اصلی ترین عامل در ایجاد نشاط و شادبی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی دشتکی یادآور شد: توجه به توسعه ورزش های همگانی و بازاریابی اجتماعی از مهمترین برنامه های هیات ورزش های همگانی در استان ها است و با مطالعه بر روی اقشار مختلف جامعه و نیازهای آن ها می توان در توسعه ورزش های همگانی گام برداشت.

سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی گفت: ۲۱ درصد دانش آموزان کشورز چاق شده، ۳۰ درصد جمعیت ایران چاق هستند و ۱۰ درصد نیز از بیماری دیابت رنج می برند که همه این مشکلات ناشی از کم تحرکی است.

وی با بیان اینکه مخاطب ورزش‌های همگانی عام و همه مردم هستند و انتظارات در این حوزه برای ارتقای این نوع ورزش بیشتر است، گفت: ورزش‌های همگانی نقش مهمی در سلامت، داشتن انرژی مثبت، خواب راحت و شادابی افراد دارند و باید برای گسترش بیشتر این نوع از ورزش‌ها تلاش کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست گفت: ورزش همگانی کمک شایانی به آرامش اجتماعی و یکپارچگی مردم برای زندگی بهتر در جامعه ایفا می کند.

بهروز حیدرزاده با بیان اینکه ورزش های همگانی با هدف ایجاد امکانات و بستر مناسب به منظور ایجاد نشاط و شادابی در مردم تشکیل شده، گفت: با توسعه ورزش همگانی با شعار ورزش برای همه، سعی کنیم این فرهنگ را با توجه به سلیقه و علاقه مردم، هر کس، هرکجا، هر با هر بودجه بتواند انجام دهد و مردم با کمترین امکانات و هزینه به سمت ورزش روی آورند.

وی افزود: ما باید در توسعه ورزش های همگانی تلاش کنیم زیرا این استان در رشته های ورزشی استعدادهای خوبی دارد که قطعا با سیاست هایی که رئیس جدید و همکاران شان در ورزش ها همگانی دارند می تواند موفق باشند.  

حیدرزاده تاکید کرد: استان ایلام و شهرستان های آن دارای ظرفیت های خوبی هستند و این امر می تواند پایه خوبی برای توسعه و رشد این ورزش شود لذا در صورت برنامه ریزی رئیس جدید این هیات افق روشنی را برای این ورزش پیش بینی می کنیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات هیات ورزش های همگانی ایلام با حضور سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، روسای هیات های شهرستان ها و برخی چهره های ورزشی رشته های مختلف در فرهنگسرای جوان ایلام برگزار شد.

سعید خسروی نژاد با کسب ۱۵ رای از ۱۵ رای برای مدت چهار سال بعنوان رییس هیات ورزش های همگانی استان انتخاب شد.

وی بمدت ۹ ماه بعنوان سرپرست این هیات انتخاب شد، خسروی نژاد همچنین سرمربی تیم ملی جودو و کوراش کشورمان است.

۷۱۸۰/۶۱۱۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف انرژی ایران کم تحرکی مدیرکل ورزش و جوانان وزن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی رسیده بودند، ظهر امروز جمعه ۷ اردیبهشت در ادامه بازی‌های درخشان خود، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر شود.
در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا بار دیگر موفق ظاهر شد. 
دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.
در پایان این دیدار حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.
گفتنی است تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟