Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی در اولین نشست خبری خود که پس از انتصاب به این سمت برگزار شد، طی سخنانی با بیان این که مردم دشت ورامین و شرق استان تهران از ولایت مدارترین شهروندان این استان هستند، گفت: مردم این منطقه در همه لحظات کنار پلیس و نیروهای امنیتی هستند.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس شرق استان تهران اضافه کرد: در چهارماهه اول سال افزایش ۱۸ درصدی سرقت را در شرق استان تهران داشتیم و این آمار نسبت به‌کل کشور کاهش ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی ادامه داد: نزاع دسته‌جمعی در این منطقه ۲۱۹ مورد و نزاع فردی بیش از ۵ هزار مورد بوده است، که باید با فرهنگ‌سازی سبب کاهش تنش‌ها شویم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: در نیمه اول سال در شرق استان تهران آدم‌ربایی نداشته‌ایم و در همین منطقه ۲۶۹ مورد کلاهبرداری صورت گرفته است، در حوزه تخلفات صنوف ۱۷۵۴ مورد برخورد با صنوف شده است، در حوزه تخلفات صنوف ۳۵ درصد افزایش برخورد داشته‌ایم و صنوف باید به‌گونه‌ای اقدام کنند که پلیس در کنار آن‌ها باشد نه در مقابل آن‌ها قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در حوزه وقوع جرائم سایبری ۶۷۱ مورد در شرق استان تهران داریم، که رتبه ۱۲ بین استان های کشور داریم و در حوزه کشف این جرائم رتبه ۱۳ کشور را به خود اختصاص دادیم، در حوزه تصادفات درون‌شهری ۲۳ نفر فوتی داشته‌ایم که نسبت سال قبل ۳۲ درصد کاهش داشته‌ایم و در مجموعه ۶۲ نفر فوتی در درون‌شهری و بیرون شهری را در چهارماهه اول داشته‌ایم و کاهش ۴۰ درصدی را در بردارد، در حوزه توقیف وسایل نقلیه بیش از ۵ هزار و ۱۶۵ خودرو و وسایل نقلیه توقیف‌ شده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق مواد مخدر ۴۸ فقره سرقت کشف‌شده و ۵ باند مواد مخدر شناسایی و دستگیرشده است.

کد خبر 4690211

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی شرق استان تهران نشست خبری روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند آتش سوزی خرم آباد مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند

در فصل گذشته لیگ برتر والیبال، تیم سایپا یکی از تیم‌هایی بود که باید به دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد. این تیم که در دور گروهی در انتهای جدول قرار گرفته بود در مرحله پلی‌اوت با شکست مقابل مس رفسنجان عملا باید راهی لیگ دسته اول می‌شد، اما با خرید امتیاز تیم لیگ برتری هورسان فصل آینده هم در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

هورسان در فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی روبرو بود، اما آرش صادقیانی هر طور بود این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و با توجه به انتقال امتیاز این تیم به سایپا از فصل آینده تیمی به نام هورسان در لیگ برتر حضور نخواهد داشت.

اتفاق عجیب اینکه سایپایی‌ها دو فصل پیش هم به همین شکل لیگ برتری ماندند. آنها در آن زمان امتیاز تیم سپاهان را خریدند تا فصل گذشته هم در لیگ برتر باشند. با این شرایط آنها هر سال بار هر نتیجه‌ای خودشان را لیگ برتری قلمداد می‌کنند؛ چرا که دیگر خبری از سقوط به دسته اول نیست.

در چنین شرایطی ذات مسابقات لیگ که برد و باخت است زیر سوال می‌رود و هر تیمی که بتواند امتیاز یک تیم دیگر را بخرد حتی در صورت شکست در همه بازی‌هایش باز هم لیگ برتری می‌ماند. فدراسیون والیبال باید برای این مسئله راه‌حلی بیندیشد. اینکه امتیاز تیم‌ها دارای ارزش مالی شده اتفاق بدی نیست، اما باید تدبیری اندیشیده شود تا تیم‌هایی که سقوط می‌کنند نتوانند با خرید امتیاز، لیگ برتری بمانند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای