Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:31:08 GMT

بهزیستی آماده جمع‌آوری نذورات مردمی در عید قربان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۲۳۵۹

بهزیستی آماده جمع‌آوری نذورات مردمی در عید قربان


مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از راه‌اندازی 10 پایگاه بهزیستی برای جمع‌آوری نذورات مردمی در عید قربان خبر داد.

 

محمد محمدی‌قیداری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: هم‌زمان با فرا رسیدن دهه ولایت عید قربان تا عید غدیرخم، بهزیستی استان زنجان با تاسی از سیره اهل‌بیت (ع) و در راستای ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری، پایگاه‌های جمع‌آوری بهزیستی آماده تجمیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی (نذورات، گوشت قربانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) شهروندان خیر است.

 

این مسئول از آمادگی برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از 160 میلیون تومان در قالب گوشت قربانی و کمک‌های نقدی و غیرنقدی بین نیازمندان مناطق مختلف استان توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: 8 پایگاه در مراکز بهزیستی شهرستان‌های تابعه و دو پایگاه نیز در مرکز استان برپا خواهد شد. از این دو پایگاه نیز یک پایگاه در ستاد بهزیستی و یک پایگاه دیگر درمرکز شیرخوارگاه شهید ثمین‌تاب مستقر است.

 

محمدی‌قیداری با اشاره به اختصاص شماره کارت مجازی 5029081010321806 نزد بانک توسعه تعاون جهت پرداخت کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست زنجانی، خاطرنشان کرد: جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولان نقش به‌سزایی دارد و همه نذورات نقدی و غیرنقدی اهدایی در اسرع وقت از سوی خیرین بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان توزیع خواهد شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان زنجان اهل بیت ترویج فرهنگ سالمندان گوشت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد