Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سید مصطفی علوی پیش از ظهر یک شنبه، در جمع اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه، با بیان اینکه در تمام استان اصفهان شبکه گاز رسانی وجود دارد اظهار داشت: در سال گذشته هیچ کجای اصفهان اعم از صنعتی و خانگی دچار مشکل گاز نبود، نزدیک به ۱۵ میلیارد مترمکعب سالانه گاز به صنعت می‌دهیم که سال گذشته این مأموریت بدون مشکل انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه برنامه ریزی صحیح و دقیق را از عوامل موفقیت شرکت گاز استان اصفهان برشمرد و بیان داشت: با هماهنگی دقیق و برنامه‌های شرکت گاز استان، در سال ۹۷ موفق به گازرسانی به تمام نقاط استان شدیم و امسال نیز این روند ادامه دارد.

اهمیت گازرسانی مداوم به مشترکین

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اهمیت گازرسانی مداوم به مشترکین، بیان داشت: دو ویژگی برای گازرسانی قائل هستیم، یکی تداوم گازرسانی و اینکه نباید گاز جایی قطع شود مگر اینکه ضرورتی نظیر تعمیرات ایجاب کند و اگر اصحاب رسانه خلاف این را مشاهده کردند علیه ما اقدام رسانه‌ای انجام دهند، مسئله دیگر این است که گاز ایمن باید به مشترکین تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه گاز باید دارای بو  باشد تا از مشکلات ایمنی پیشگیری شود، گفت: حفظ تعادل فشار گاز نیز مسئله دیگری است که با دقت به آن می‌پردازیم؛ دستکاری رگولاتور یک اشتباه خطرناک و ممنوع است و ممکن است باعث انفجار شود.

تعمیر، زیباسازی و رنگ آمیزی علمک‌های گاز به صورت رایگان برای مشترکین

وی از بازسازی علمک‌های گاز فرسوده و قدیمی خبرداد و ابراز داشت: تعمیر، زیباسازی و رنگ آمیزی علمک‌ها فعالیتی است که به صورت رایگان برای مشترکین انجام می‌دهیم، از مشترکین نیز خواهشمند هستیم در حفظ علمک‌ها ما را یاری کنند.

علوی با اشاره به اهمیت توجه به برطرف کردن مشکلی نشتی گاز در همه ساعات شبانه روز، تصریح کرد: نشتی گاز در کنار اینکه موجب آلودگی هوا و از دست رفتن سرمایه ملی می‌شود می‌تواند خطرساز باشد، اگرچه تیمهای نشت یاب در شهر فعال هستند اما از شهروندان خواهشمندیم هرکجا نشتی گاز مشاهده کردند با شماره ۱۹۴ تماس گرفته و اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه دو درصد پرتی گاز در سطح استان اصفهان داریم و مقدار میانگین جهانی نیز در همین میزان است، گفت: در تلاش هستیم این میزان پرت گاز را کاهش دهیم و برنامه‌هایی در این زمینه داریم.

گازرسانی به بیش از ۹۹ درصد خانه های استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از گازرسانی به بیش از ۹۹ درصد خانه های استان اصفهان، اظهار داشت: نزدیک به ۱۰ هزار صنعت در استان فعالیت دارند و نزدیک به هشت و هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی گازرسانی شده‌اند، از همه صنایع تقاضا داریم که با مراجعه به شرکت گاز استان اصفهان از نعمت گاز برخوردار شوند و این کار هزینه‌های زیادی برای آنها نخواهد داشت. هرکسی که امکان استفاده از گاز دارد باید از این سوخت به جای سوخت مایع استفاده کند و تحویل سوخت مایع به این مشترکین ممکن نیست.

وی از فراهم شدن شرایط انجام قرائت آنی در سال جاری خبرداد و افزود: قرائت آنی به معنای این است که شخصی که برای قرائت کنتور مراجعه می‌کند در همان محل قبض را به مشترک ارائه خواهد داد و دیگر نیازی به اقدامات دیگر به منظور ارائه قبض به مشترکین نیست.

علوی بیان داشت: برای مقابله با مشکلات مانورهای متعددی در طول سال برگزار می‌کنیم تا همواره آماده باشیم، در ایام ابتدایی سال آسیب دیدگی خطوط لوله به دلیل سیل علی رغم بارندگی و سیل شدید و بعد مسافت زیاد اقدامات عملیاتی با سرعت تمام انجام شد و روند گازرسانی به حالت عادی بازگشت.

سالانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه توسعه شبکه و گازرسانی می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: سالانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه جاری ما برای توسعه شبکه و گازرسانی بوده است، استان اصفهان سرعت بسیار زیادی در عرصه توسعه بخش خانگی و صنعتی دارد به همین دلیل ما نیز با افزایش هزینه مواجه هستیم. در بخش‌هایی از شرق اصفهان به روش سی ان جی گازرسانی انجام می‌دهیم اگر چه این مسأله برای مردم محسوس نیست و مشکل قطعی و یا کاهش فشار گاز نداشته‌اند.

وی از ۲۸ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در کل استان اصفهان خبرداد و تصریح کرد: در منطقه فرخی و جندق شاهد بهره برداری از ایستگاه‌های فشرده سازی گاز به منظور گازرسانی خواهید بود و سه نقطه دیگر نیز بزودی با تأمین یک قطعه کمیاب که در تأمین آن مشکلاتی داریم افتتاح خواهند شد.

استقبال شرکت گاز استان اصفهان از فعالیت‌های علمی و پروژه‌های دانشجویی

علوی با تأکید بر استقبال شرکت گاز استان اصفهان از فعالیت‌های علمی و پروژه‌های دانشجویی متناسب با نیاز شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: سالانه ده‌ها پروژه که توان عملیاتی و اجرایی شدن دارند مورد حمایت شرکت گاز استان اصفهان قرار می‌گیرند و تفاهمنامه با شهرک صنعتی و تحقیقاتی و دانشگاه اصفهان داریم، ارتباط ما با صنعت در حال توسعه است و از فعالیت‌هایی که برای کشور مفید و مؤثر باشد

وی از رتبه برتر شرکت گاز استان اصفهان در کشور براساس ارزیابی عملکردها خبر داد و گفت: به دنبال هرچه بهتر شدن فعالیت‌های خود هستیم. ۲۲ خدمتی که به مردم ارائه می‌دهیم را در دستور کار الکترونیکی سازی قرار داده و در حال رسیدن به نتایج مطلوب هستیم، معتقد هستیم علی رغم برخورداری از رتبه یک کشور باید همچنان خدمات بهتری ارائه دهیم.

کد خبر 4690205

منبع: مهر

کلیدواژه: گاز گاز رسانی گازرسانی روستایی روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند آتش سوزی خرم آباد مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تأمین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.
 
وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است. 
 
فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟
  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد