Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@13:57:18 GMT

خبر به دورترین نقطه جهان برسد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۲۶۸۶

صراط:

پیام رییس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز خبرنگار منتشر شد.

سرعت انتشار خبر در جهان امروز با هیچ پدیده ای قابل قیاس نیست. خبرها بالاتر از باور ما پرواز می کنند و اتاق شیشه ای در انتظار انسان معاصر است. شفاف سازی ره آورد دین ماست که پنهانکاری و ریا را مردود می داند و این شیوه الهی با بهره گیری از ابزار مدرن تمامی پرده های بی خبری را کنار زده و مردم و مسئولان در کنار هم اخبار و حوادث را رصد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان خبرنگاران راستین و حرفه ای جایگاه ویژه ای دارند چرا که بر تمامی اصول و اجزای عرصه اطلاع رسانی تسلط دارند و حقیقت را فدای سرعت خبررسانی و سوژه خبری نمی کنند. ذهن نقاد و روحیه جستجوگر خبرنگاران راستین و توان تشخیص مرز باریک شایعه و حقیقت از شاخص های اصلی یک خبرنگار به شمار می رود که بی اغراق زمینه ساز ساختن جامعه ای نیک اندیش، صداقت محور و اخلاق مدار است. صنعت بیمه دست اصحاب رسانه را به گرمی می فشارد و بر این باور است که صنعت بی رسانه یک صنعت بی صداست و امیدوارم این تعامل حرفه ای بین بیمه و رسانه ها تداوم داشته باشد و هر روز رنگ خوشرنگتری به خود بگیرد. روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران شریف – به خصوص بیمه نویسان و بیمه باوران عزیز – تبریک می گویم و سلامت و سعادت تان را از خدواند بلندمرتبه خواستارم.

غلامرضا سلیمانی

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این فیلمساز تحسین شده قصد داشت فیلم بعدی خود را به نام «انزو» با نویسندگی مشترک «رابین کامپیلو» در اواخر امسال فیلمبرداری کند.

«ایزابل د لا پاتلیر» نماینده کانته، به رسانه‌های فرانسوی اعلام کرد که این فیلمساز در پاریس و بر اثر بیماری درگذشت."

«کلاس درس» یک فیلم مستند-درام بر اساس کتابی نیمه خود زندگینامه از «فرانسوا بگودو» است که داستان آن درباره معلمی در محله‌ای در پاریس است و در آن بازیگرانی عمدتاً غیرحرفه‌ای بازی کرده‌اند.

به گزارش اسکرین، آخرین فیلم این کارگردان «آرتور رمبو» بود، درباره نویسنده‌ای که به خاطر محتوای رسانه‌های اجتماعی تحریک‌آمیزش به دردسر می افتد. این فیلم در جشنواره تورنتو ۲۰۲۱ نمایش داده شد. او همچنین فیلم «فاکس‌فایر: اعترافات یک دختر تبهکار» که در تورنتو ۲۰۱۲ رونمایی شد و فیلم «بازگشت به ایتاکا» که در سال ۲۰۱۴ در جشنواره ونیز انتخاب شد.

مرگ «لوران کانته» شوک بزرگی برای صنعت فیلم فرانسه است و با ادای احترام سینماگران همراه شده است. «ژیل ژاکوب» رئیس پیشین جشنواره فیلم کن، در پستی در X (توئیتر)، کانته را «فیلمساز خوب و با احتیاط و سرشار از انسانیت توصیف کرد که از برنده شدن نخل طلای خود اشباع نشد.

کد خبر 847192 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان کارگردانان سینمای جهان خبر مهم

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!