Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@03:15:05 GMT

اعلام تاریخ احتمالی شروع لیگ نوزدهم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۳۰۸۴

به گزارش ایلنا، سه شنبه هفته گذشته نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر قرعه کشی شد و تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌های برنامه کامل خود را دریافت کردند اما زمان آغاز بازی‌ها مشخص نشد.

با وجود اینکه انتظار می‌رفت با گذشت 10 روز از مردادماه بازی‌های فصل جدید لیگ برتر استارت بخورد اما به دلیل قوانینی که فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها را به اجرا و پیروی از آن ملزم کرده بود، هنوز استانداردهای لازم برای این امر محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها اعلام کرده بود تا با مشخص کردن گیت‌های ورودی ورزشگاه‌ها، شماره گذاری صندلی‌ها و نصب دوربین‌های مداربسته ورزشگاه‌های خود را تجهیز کنند تا با شرایط مناسب و بدون مشکل وارد فصل جدید لیگ برتر شوند.

دلیل تاخیر در شروع مسابقات برطرف نشدن مشکلات و عدم تجهیز چند ورزشگاه بوده که فدراسیون تصمیم گرفته تا مدتی برای حل و فصل آن صبر کند. در حال حاضر جدیدترین زمان مشخص شده که احتمال اجرایی شدن آن به مراتب نسبت به گذشته بیشتر است، 31 مرداد یا اول شهریور است.

طبق هماهنگی که پیشتر صورت گرفته بود قرار شد با گذشت دو هفته از مسابقات لیگ، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در اواخر هفته اول شهریور برگزار شود و اکنون اگر استانداردسازی ورزشگاه‌ها عملی شود به نظر می‌رسد نهایت روز اول شهریور مسابقات لیگ برتر آغاز شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مسابقات لیگ برتر فوتبال لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد