Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، رحیم رحیمی میلاشی با بیان اینکه علت درگیری به یک اختلاف ملکی بین اهالی منطقه بیشه کلا و پایگاه هوایی ارتش بر می‌گردد، افزود: روز گذشته ماموران انتظامی در معیت نماینده دادگاه جهت جانمایی و چگونگی اجرای حکم قاضی دادگاه عمومی و انقلاب محمود آباد درباره آزادسازی بخشی از زمین‌های پایگاه هوایی ارتش در روستای بیشه کلا بخش سرخرود که به نفع یکی از اهالی روستا صادر شده بود، ضمن ابلاغ موضوع به فرمانده پایگاه، در محل حاضر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال ممانعت از انجام جانمایی، صاحب ملک در اقدامی خودسرانه و تحریک آمیز به همراه کارگران خود در محل حاضر و مبادرت به سنگ پرانی به سمت عوامل پایگاه می‌نمایند که مأموران نیز اقدام به تیراندازی هوایی نموده و با توجه به ادامه تعرض مبادرت به تیراندازی می کنند.

رحیمی تصریح کرد: متاسفانه بر اثر این تیراندازی، دو نفر کشته و چهار نفر مجروح می شوند و به دنبال وقوع این حادثه، تیمی از سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران به سرپرستی این‌جانب در محل حضور یافته و معاینه و تحقیقات محلی را آغاز می کنند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های مقدماتی، چند تن از کارکنان پایگاه دستگیر و به سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران منتقل و قاضی کشیک پس از انجام تحقیقات اولیه جهت بررسی بیشتر، متهمان را با قرار مناسب بازداشت کرده است که به محض حصول نتیجه، اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

این مقام قضایی در پایان خطاب به کسانی که در فضای مجازی مطالب کذبی در حاشیه این حادثه منتشر می کنند، گفت: با عاملان انتشار چنین اخباری که به دنبال ایجاد جو بد بینی نسبت به کل نیروهای مسلح هستند، برخورد قانونی خواهد شد.

همچنین دادستان نظامی استان با حضور در بیمارستان و دلجویی از آسیب دیدگان با اولیای دم مقتولان به گفت‌وگو پرداخت و خواستار آرامش آنها شد و قول برخورد قاطع و قانونی با عوامل این حادثه را داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گرفتار شدن و فوت مرد ۷۰ ساله در چاه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط در چاه اظهار کرد: این حادثه در شهرری، بلوار شهید آوینی تقاطع خیابان سلمان فارسی ساعت ۰۹:۰۵ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند در یک زمین کشاورزی بود، در یک چهاردیواری کوچک یک چاه به عمق ۲۷ متر وجود داشت، مرد ۷۰ ساله وارد چاه می‌شود و به علت رها شدن ناگهانی در انتهای چاه گرفتار می‌شود، آتش‌نشانان با ایمن‌سازی وارد چاه شدند و فرد را مهار و از چاه خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اساس معاینات عوامل اورژانس مشخص شد به علت جراحات وارده شده مرد جان خود را از دست داده بود، محل به مالکان تحویل داده شد و ساعت ۱۱:۳۰ عملیات پایان یافت.

کد خبر 751482

دیگر خبرها

  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو