Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@01:38:42 GMT

بی کفایتی سیاستمداران خشم ملکه انگلیس را برانگیخت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۳۳۷۲

خرداد؛ یک رسانه انگلیسی گزارش داد، در بحبوحه اختلافات بر سر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت)، ناکارامدی سیاستمداران این کشور خشم ملکه انگلیس را برانگیخته است.

روزنامه انگلیس سان  در گزارشی به نقل از روزنامه ساندی تایمز در این زمینه فاش کرد: ملکه انگلیس در جلسه خصوصی از طبقه سیاسی کنونی و ناتوانی آنها برای اداره کشور ابراز ناامیدی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، دیدگاه های ملکه انگلیس در این زمینه در حالی فاش شده که نمایندگان پارلمان انگلیس تهدید کرده اند که او را نیز مجبور به مداخله در بحران برگزیت خواهند کرد.

اظهارات منتسب به ملکه یکی از عجیب ترین اظهارات سیاسی وی است که در دوران سلطنت ۶۷ ساله خود مطرح کرده است  به ویژه این که مواضع او در خصوص فضای سیاسی کشور کمتر علنی می شود.

به نوشته سان، خانواده سلطنتی تاکنون از جانبداری در موضوع برگزیت خودداری کرده اند اما این اظهارات ابعاد جدیدی از مواضع انعطاف ناپذیر خانواده سلطنتی را برملا می کند.

بر اساس گزارش رسانه های انگلیسی، این اظهارات نشان از خشم شدید او از تبعات سیاسی مخرب همه پرسی سال ۲۰۱۶ میلادی دارد که همچنان به اختلافات در کشور و اختلافات در پارلمان دامن می زند.

روزنامه میرور با استناد بر این افشاگری روزنامه ساندی تایمز نوشت: یک مقام سلطنتی که نامش فاش نشده مدعی است که ملکه از اوضاع کنونی کشور «واقعا ناراضی» و از «کیفیت» سیاستمداران انگلیسی خشمگین است.

منبع مذکورگفت، این ناامیدی ملکه با نزدیک شدن به موعد خروج بدون توافق در دوران نخست وزیری «بوریس جانسون» و تهدید نمایندگان پارلمان برای کشاندن پای او به موضوع برگزیت افزایش یافته است.

مقامات کاخ باکینگهام مقر خانواده سلطنتی در لندن هنوز درباره این ادعا اظهارنظر نکرده است.

ساندی تایمز نوشت: ملکه این اظهارات ادعایی را در یک نشست محرمانه به دنبال استعفای «دیوید کامرون» به دنبال همه پرسی سال ۲۰۱۶ مطرح کرده است اما یک مقام سلطنتی تاکید دارد که نارضایتی ملکه از آن زمان به بعد افزایش یافته است.

یک مقام ارشد دولتی که نامش فاش نشده گفت: خانواده سلطنتی تلاش می کنند این مساله را به شیوه ای که به موضع قدیمی و همیشگی ملکه خدشه ای وارد نکند، مدیریت کنند.

نگرانی ها در این زمینه به دنبال افزایش گمانه زنی ها درباره اقدام حزب کارگر و برخی از اعضای حزب محافظه کار برای درخواست رای عدم اعتماد به بوریس جانسون حین بازگشت نمایندگان پارلمان از تعطیلات تابستان در اوایل ماه سپتامبر مطرح شده است.

گفته می شود مشاوران ملکه در جلسات محرمانه اشاره کرده اند که اگر جانسون موفق به کسب رای اعتماد نشود، پارلمان باید درباره این که چه کسی دولت را تشکیل بدهد، تصمیم گیرنده باشد. برچسب ها: خشم ملکه انگلیس

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع خبری امروز گزارش دادند که یکی از نمایندگان ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس فرانسه احضار شد.

«ماتیلد پانوت» نماینده ارشد و رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمان فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس این کشور او را به علت اعتراضش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه احضار کرده است.

ماتیلد پانوت افزود: این احضاریه ارعاب و تهدید است؛ هیچ احضاریه و هیچ گونه ارعابی ما را از اعتراض به نسل کشی مداوم علیه مردم فلسطین باز نمی دارد و ما سکوت نخواهیم کرد.

این احضار در شرایطی انجام شده که مقامات فرانسه چند سال پیش انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را تحت عنوان آزادی بیان و رسانه ها توجیه می کردند اما همین مدعیان دموکراسی فریبکارانه جهانی، در برابر کوچک ترین انتقادی از رژیم کودک کش صهیونیستی، تاب و تحمل خود را از دست داده و با منتقدین بدترین نوع از مجازات ها از جمله حبس های طولانی مدت روا می دارند.

کد خبر 6087375 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد