Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، واحد تولیدی رهاسان در شهرک صنعتی نکا، با سرمایه گذاری 80 میلیارد تومانی و اشتغال مستقیم برای 155 نفر امروز ( یکشنبه) با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، استاندار مازندران و هیات همراه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حسینعلی امیری، عصر یکشنبه در افتتاح واحد تولیدی ورق اچ دی اف  HDF  استان مازندران در شهرستان نکا گفت: امروز در استان مازندران شاهد افتتاح واحد تولیدی بزرگ درب بودیم که باید از کارآفرین و مسوولان تشکر کرد در شرایطی که در تحریم هستیم؛ چنین صنعتی به سامان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار داشت: مهمترین سیاست راهبردی دولت، رونق تولید و استفاده از ظرفیت های معطل مانده واحدهای تولیدی است و نحوه رونق تولید ، مشکلات بانکی و آیین نامه ای و اصلاح امور در دستور کار دولت قرار گرفت.

امیری افزود: 88 لایحه به مجلس تقدیم شد که البته در مدت باقیمانده مجلس به  بررسی این تعداد نمی رسیدیم و لوایح اولویت دار انتخاب و تلاش شد به این لوایح رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه اغلب لوایح در بخش های مختلف تولید، رونق تولید، ارتقاء معیشت، ایجاد اشتغال و رونق واحدهای تولیدی بوده است، گفت: تلاش شد واحدهایی که تعطیل و یا از ظرفیتهای مختلف آن درست استفاده نمی شد؛ مورد توجه قرار گیرند.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: برخی از گره ها در صنایع وجود دارد که نیازمند تصمیمات مقامات محلی است که باید با هم اندیشی برطرف شود و برخی تصمیمات در سطح استان و ملی و اصلاح آیین نامه است که با اعلام مقامات محلی در دولت تصمیم گیری می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این مراسم با اعلام اینکه راه اندازی واحدهای تولیدی متوقف شده، مهمترین برنامه سال جاری ماست؛ یادآور شد: تلاش داریم تا واحدهایی که 20 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند به 70 درصد پیشرفت و به آستانه بهره برداری برسند.

حسینقلی قوانلو گفت: سال گذشته 560 میلیارد تومان پروانه بهره برداری صنایع در مازندران صادر شد و امسال تلاش داریم تا این ظرفیت به 1000 میلیارد تومان برسد و در سال آینده شاهد دو برابر این مقدار از ظرفیت باشیم.

HDF  مخفف کلمات High density fiberboard می باشد. اچ دی اف نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می شود و چگالی آن بالای 800 کیلوگرم برمترمکعب می باشد.

ورق اچ دی اف در پشت و روی تخته‌های چوبی پرس می شود. در کارخانه های تولید کننده درب، ورق اچ دی اف را به وسیله دستگاه ممبران با PVC نیز روکش می کنند و درب های با نام درب پی وی سی و یا درب اچ دی اف روکش پی وی سی به بازار عرضه می کنند. قیمت درب اچ دی اف به نسبت ارزان تر از دربهای دیگر میباشد.

/ 7332/1899

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استفاده از ظرفیت ایجاد اشتغال رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت رییس جمهور لایحه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار