Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@22:16:25 GMT

وقتی «فریبا کوثری» میزند به بی خیالی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۵۵۶۱

وقتی «فریبا کوثری» میزند به بی خیالی +عکس

رویداد۲۴  فریبا کوثری با انتشار این عکس نوشت: با خودم عهد کرده ام شاد باشم.

بیخیالِ قضاوت ها، حسادت ها، دشمنی‌ها و کینه ورزی ها...

بیخیالِ مشکلات و نداشته‌ها

بیخیالِ هرچیز که دلم را می‌رنجاند

بیخیالِ هرچیز که لبخند را از صورتم می‌دزد

متمرکز می‌شوم روی داشته هایم.

به جای دشمنی‌ها و حسادتها.

دوستانم را می‌بینم، و شوقی که برای موفقیت و خوشبختی ام دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به جای مشکلاتم.

به موفقیت و شادی هایِ پیش رو و پشت سرم چشم می‌دوزم.

و میخندم، از تهِ دلم می‌خندم

من اگر هیچ هم نداشته باشم، خدایی دارم که برایِ شادی و لبخندِ من، همه جوره حمایتم می‌کند

به جایِ همه، به خدایی تکیه می‌کنم که بی منت، روزی ام می‌دهد و بی منت، هوایِ بیقراری ام را دارد.

من باخودم عهد کرده ام شاد باشم

و این بزرگترین گامِ موفقیتِ من است ... خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فریبا کوثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم

در روزی که به نام معلم نام‌گذاری شده است، از معلمی روایت می‌کنیم که با ثبت‌نام کودکان نیازمند، لبخند گرمابخش خود را به آنها هدیه می‌کند تا جلوه‌ای از فداکاری معلمان این سرزمین را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، سمیه حبیبیان یکی از مدیران پر انرژی و صبور منطقه ناحیه یک شهرکرد است که در همان دوران تحصیل خود در مقطع ابتدایی شیفته آموزش دادن شد و با برگزاری کلاس‌های تقویتی برای هم‌کلاسی‌های خود طعم شیرین معلمی را چشید.

حبیبیان می گوید: پس از به پایان رسیدن دوران دبیرستان در رشته علوم تربیتی فارغ‌التحصیل شدم و همچنان عشق آموزش و شغل معلمی در روح و جان من پرورش پیدا می‌کرد و با توجه به علاقه فراوانم به کودکان و پس از گذشت سال‌ها مدیر کودکستان شدم.

وی ادامه می‌دهد:با شور و اشتیاق فراوان حتی در دوران شیوع کرونا از آموزش دادن و پذیرش کودکان با توان مالی ضعیف به صورت رایگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دست بر نداشتم، زیرا معتقدم اگر کار برای خدا باشد ماندگار می شود.

او با بیان اینکه همیشه تلاش می‌کنم تا کودکان سرزمینم را آن‌چنان که سزاوار آموزشی شایسته هستند پرورش دهم، می‌گوید:به همین خاطر از تمام ساحت‌های تعلیم و تربیت بهره می‌گیرم، زیرا اثر تربیتی سال‌ها در روح و روان و زندگی فردی و اجتماعی نوآموز می‌ماند.

حبیبیان با بیان این که هیچ نوآموزی نباید به علت مشکل مالی از آموزش محروم بماند می‌افزاید: هنگامی که فارغ‌التحصیل رشته علوم تربیتی شدم، تصمیم گرفتم نسلی انقلابی و حسینی را تربیت کنم و این رسالت را سرلوحه کار خود قرار دهم.

وی با اشاره به یک خاطره تصریح می کند:چند روزی بود که یک پسر بچه هر روز با حسرت پشت در کودکستانم به کودکان مشغول بازی نگاه می‌کرد و با لبخندی غم‌انگیز آنجا را ترک می‌کرد، پس از جست‌وجوی بسیار توانستم با خانواده این کودک ارتباط برقرار کنم و متوجه شدم که خانواده او توان مالی خوبی ندارد به همین خاطر این کودک را به صورت رایگان در کودکستان ثبت‌نام کردم.

حبیبیان اعتقاد دارد رابطه بین معلم و نوآموز اگر صادقانه باشد می‌تواند همچون محبتی شعله‌ور شود که در تمام طول زندگی اشاعه پیدا می‌کند و آن زمان است که انسان رشد پیدا می‌کند.

کد خبر 749564

دیگر خبرها

  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست
  • صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی