Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، امروز (یکشنبه) با علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و در خصوص آخرین تحولات یمن گفتگو و رایزنی کرد.

اخبار بین لملل_ خاجی در این دیدار با تاکید بر سیاست اصولی کشورمان مبنی بر راهکار سیاسی برای حل بحران های منطقه ای، به اعتقاد ایران به راهکار سیاسی بر مبنای گفتگوی یمنی -  یمنی برای حل بحران یمن اشاره و با حمایت مجدد از توافقات استکهلم، از انصارالله به دلیل اجرای یکجانبه توافقات قدردانی و در مقابل از جامعه جهانی خواست فشارهای خود را به ائتلاف سعودی برای اجرای کامل تعهداتشان افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خاجی با اشاره به وضعیت فاجعه بار انسانی در یمن افزود: جمهوری اسلامی ایران همچنان به تلاش های خود برای رفع محاصره آن کشور و ارسال کمک های انسانی به یمن ادامه می دهد.

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله نیز در این دیدار با تشکر از حمایت های سیاسی و انسانی جمهوری اسلامی ایران از کشور و مردم یمن گزارشی از روند اجرای توافقات استکهلم و چشم انداز آینده تحولات میدانی و سیاسی یمن ارائه کرد.

به گزارش فارس، عبدالسلام همچنین امروز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.

ظریف در این دیدار با تأکید بر توقف هر چه سریع تر جنگ و رفع محاصره یمن از آمادگی ایران برای ارسال کمک های انسانی به مردم یمن خبر داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت جمهوری اسلامی ایران وزیر امور خارجه یمن ایران جامعه جمهوری اسلامی ایران دولت وزیر امور خارجه یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند

مهدی رمضانی صبح امروز در مراسم زنگ سپاس معلم و گرامیداشت روز معلم در مدرسه شهیده ژیلا مقبل سنندج با تبریک روز معلم، اظهار کرد: معلمان ماننده شهیده مقبل و ۵۶۴ زن شهیده کردستان با ایثار و از خودگذشتگی ما را به این نقطه از آرامش و امنیت و دانش و علم رسانده‌اند.

وی افزود: معلمی رسالت و تکلیف آمیخته با عشق انگیزه و محبت است، اما شغل یک معنای بسیار سطحی و قشری دارد که در برابر یک انجام وظیفه پاداشی می‌گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: معلمان ما همانگونه که به امر آموزش و دانشمندکردن دانش‌آموزان تلاش می‌کنند باید به فهم و آموزش سیاسی هم مبادرت کنند.

رمضانی یادآوری کرد: امنیت امروز ما به یمن معلمان ایثارگرپرور و شهیدپرور مانند شهیده ژیلا مقبل است که جان خود را در راه پرورش دانش‌آموزان دادند.

ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن قدردانی اززحمات و تلاش‌های جامعه فرهنگی به ویژه معلمان گفت: همزمان با هفته پاسداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی درسطح استان اجرا وازمعلمان نمونه و تلاشگر تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره ۳ میدان مین است
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن