Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان گفت: سازمان های متولی جوانان باید به سمت برگزاری  جشنواره‌های بومی و احیا فرهنگ‌های بومی حرکت کند تا بتوان ساعات شاد و مفرح سالمی برای جامعه ایجاد کند. ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، قاسم ولی زاده عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان لرستان که در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: براساس مصوبه شورای اجتماعی کشور امسال را سال نشاط اجتماعی نامگذاری کردند و این در حالی است که بخش قابل توجهی از تحقق یافتن نشاط اجتماعی بر عهده دستگاه‌هایی است که  فعالیت آن‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اصول فرهنگی در جامعه نیز باید رعایت شود، افزود:  جامعه‌ای پویا و خلاق است  که بتواند سرمایه‌های اجتماعی را جذب کرده و دو شاخصه اعتماد و رضایت را نیز جلب کند.

90 طرح ورزشی استان فارس در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسداصفهان| نقش فدراسیون دانش‌آموزی در حوزه کلان ورزش کشور پررنگ‌تر شودکردستان| اتمام ورزشگاه 22 گولان نیازمند 29 میلیارد تومان اعتبار است

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: آثار آسیب‌های اجتماعی بر روح و روان مردم نگران کننده است بنابراین باید برای رسیدگی به این امر  با مردم و سازمان‌های متولی همکاری کنیم.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که سبب شده  برنامه‌ها شادی آفرین نباشند این است که مدیران شادی را از دیدگاه خود می‌بینند و برنامه‌ریزی آن‌ها به شکلی است که خودشان از شادی استنباط می‌کنند.

ولی‌زاده گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان باید از اقدم تک بعدی در حوزه ورزش خودداری کند، چراکه حوزه جوانان بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی تصریح کرد:  سازمان های متولی جوانان باید به سمت برگزاری  جشنواره‌های بومی و احیا فرهنگ‌های بومی حرکت کند تا بتوان ساعات شاد و مفرح سالمی برای جامعه ایجاد کند.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند

رئیس جمهور با اشاره به این‌که «مشخص شدن نسبت دستگاه‌ها با مسئولیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و رصد مداوم از سوی دستگاه‌های مربوط، در کاهش و حذف آسیب‌های اجتماعی موثر است»، سازمان امور اجتماعی را مکلف کرد عملکرد همه دستگاه‌های مربوط را به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی نمایند.

به گزارش ایسنا،  سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اجتماعی، با اشاره به فلسفه تشکیل سازمان امور اجتماعی با کار ویژه رصد و دیده‌بانی وضعیت اجتماعی، تطابق مستمر گزارش عملکرد دستگاه‌ها در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی با واقعیت‌های میدانی را از ضروری‌ترین اقدامات برای تحقق اهداف سازمان و شورای اجتماعی برشمرد و از مسئولان سازمان‌ها و نهادهای مربوط خواست با رصد دقیق و مستمر شاخص‌های کنترل و کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی، تصمیم‌گیران را در داشتن نگاهی واقع‌گرایانه از شرایط و اتخاذ تصمیمات درست و به هنگام یاری کنند.

وی دو طرح «نماد» در آموزش و پرورش و «سراج» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از جمله طرح‌های مؤثر در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و ضمن تأکید بر اجرای کامل این طرح‌ها از دیگر سازمان‌ها و نهادها خواست به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی همچنین در این جلسه بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی، مساجد و امنای محلات و نقش مهم مراکز مشاوره در پیشگیری و علاج آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

رئیس‌جمهور با بیان این‌که «تحلیل آماری از علل و چرایی پیدایش آسیب‌ها و احصای راهکارهای رفع آنها، لازمه ارائه نگاه دقیق و صحیح به تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان است»، بر بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فکری، علمی و دانشگاهی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی با اشاره به این‌که «مشخص شدن نسبت دستگاه‌های مختلف با مسئولیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیگیری و رصد مداوم از سوی دستگاه‌های مربوط، در کاهش و حذف آسیب‌های اجتماعی موثر است»، سازمان امور اجتماعی را مکلف کرد عملکرد همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوط را به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی نمایند.

در ابتدای این جلسه با حضور رئیس جمهور گزارش اجرا، آسیب‌شناسی و ارتقای آیین‌نامه‌های اجرایی طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) و سراج (سلامت روانی اجتماعی)، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • رئیسی: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • مد خوب، مد بد!
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند