Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:33:59 GMT

معاون اول رییس جمهور وارد ترکمنستان شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۷۱۵۱

معاون اول رییس جمهور وارد ترکمنستان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری عصر امروز (یکشنبه) در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهر ترکمن‌باشی از سوی رییس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان و جمعی از مقامهای این کشور مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور قرار است فردا صبح (دوشنبه) با حضور در سالن اجتماعات مرکز همایش های شهر آوازه که محل برگزاری نخستین مجمع اقتصادی خزر است، دیدگاه ها و مواضع کشورمان در خصوص همکاریهای اقتصادی کشورهای ساحلی دریای خزر را تشریح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیدار با مقامهای کشورهای شرکت کننده و بازدید از نمایشگاه توانمندیهای تجاری ۵ کشور حوزه دریای خزر که در حاشیه نخستین مجمع اقتصادی خزر برگزار خواهد شد، از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهور کشورمان در این سفر خواهد بود.

نخستین مجمع اقتصادی کشورهای حاشیه دریای خزر روزهای ۲۰ و ۲۱ مرداد با حضور نمایندگان دولت‌ها، بخش خصوصی، جوامع دانشگاهی و برخی سازمان‌های بین‌المللی در منطقه گردشگری آوازه در شهر ترکمن‌باشی ترکمنستان برگزار می‌شود.

این مجمع همزمان با روز جهانی دریای خزر و سالروز امضای کنوانسیون رژیم حقوقی این دریا (۲۱ مرداد ماه) در سه بخش «نمایشگاه فناوری‌های نوآورانه خزر»، «همایش اقتصادی خزر» و «تشکیل نشست‌های نمایندگان دولت‌ها، شرکت‌ها و نمایندگان محافل تجاری» به بررسی دیدگاه‌های مختلف می‌پردازد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان

منابع خبری افغانستان از سفر یک هیئت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به ولایت هرات خبر دادند.

این هیأت به ریاست رئیس اتحادیه تجار و تولیدکنندگان ترکمنستان امروز وارد هرات شده‌اند.

هدف از این سفر بررسی شرایط افزایش تجارت میان دو کشور می‌باشد.

قربانقلی بردی محمدوف، رهبر ملی ترکمنستان گفته بود به انتقال گاز و برق به این افغانستان توجه ویژه دارد و برای امتداد خط آهن نیز تلاش خواهد کرد و در بخش‌های مختلف تجارت با افغانستان تسهیلات ایجاد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • رئیسی به قم می‌رود
  • محاصره اقتصادی اسرائیل در مدیترانه تکمیل می شود؟
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان