Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@21:31:54 GMT

اعزام بیش از 500 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۸۶۶۱

اعزام بیش از 500 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، از اعزام بیش از 500 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دهه کرامت، شاهد برگزاری 109 ویژه‌برنامه در مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان توسط این اداره‌کل خواهیم بود، افزود: شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام شامل دعای عرفه، اقامه نماز عید قربان و مراسم تبیین غدیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه تخصصی غدیرشناسی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه ولایت خواهد بود، ادامه داد: علاوه بر این، دیدار با سادات، برگزاری جشن محوری تبیین غدیر خم، تجمع بزرگ غدیریون، نشست پیام غدیر، جلسات تبیینی غدیرشناسی، اعزام مبلغ و ... از دیگر برنامه‌های دهه ولایت به‌شمار می‌رود.

 

این مسئول با یادآوری اینکه 513 مبلغ و مبلغه در ایام دهه ولایت به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد، تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که قرار است در این ایام برگزار شود، می‌توان به پخش اش نذری برای 3000 نفر، مسابقه کتاب‌خوانی، اجرای ویژه‌برنامه کاروان نشاط و معنویت، جشن غدیر، نشست جوانان با محوریت ولایت‌پذیری و دشمن‌شناسی، اطعام غدیر در مناطق محروم و ... اشاره کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه از 513 مبلغ و مبلغه‌ای که به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند، 411 نفر مبلغ و 102 نفر نیز مبلغه خواهد بود، خاطرنشان کرد: محور برنامه‌های دهه ولایت نیز شامل تبیین فرهنگ علوی و ترویج زیارت غدیریه و نیز معرفی و تبیین فلسفه غدیر خواهد بود.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان زنجان تبلیغات اسلامی استان سعید احمدی شاخص شهری و روستایی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران امروز هم میهمان ایلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت امشب کاسته می‌شود.
احمدی نژاد افزود: با خروج این سامانه بارشی دمای استان ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.
سامانه بارشی جدید از اواخر روز یکشنبه وارد استان می‌شود و تا اوایل روز سه شنبه مناطق مختلف را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

بارش شدید و رگباری باران، در شهر ایلام موجب آب گرفتگی معابر شد و در دهلران گرمسیری هم طغیان رودخانه‌های فصلی و دائمی را در پی داشت.
بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های شهرستان دره‌شهر نیز موجب کدر شدن آب آشامیدنی این شهر شد.
مناطق مختلف شهرستان دهلران هم به ویژه منطقه بیشه دراز با طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن معابر رو به رو بودند.

دیگر خبرها

  • طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • باران امروز هم میهمان ایلام است
  • بارش باران در مناطق مختلف استان ایلام
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی