Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سیتیزن ها معتقد است داشتن بازیکنان خوب حتی روی نیمکت موجب می شود بازیکنان ترکیب اصلی مجبور شوند عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

طرفداری- پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که بازی نکردن بازیکنان باکیفیتی مانند ریاض محرز این است که در پست او بازیکنان بهتری وجود دارند.

به نقل از سایت رسمی منچسترسیتی، سرمربی اسپانیایی در این خصوص بیان کرد:

تنها مشکلی که ریاض فصل گذشته داشت، این بود که او را اغلب در ترکیب قرار نمی دادیم زیرا یکی از بهترین بازیکنان فصل یعنی برناردو سیلوا در پست او بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برناردو اکنون می داند ریاض در سطح بسیار خوبی است و اگر می خواهد بازی کند، باید گام بعدی را در بهبود و پیشرفت خود بردارد. گابریل ژسوس نیز به تیم بازگشته و آگوئرو از سطح او آگاه است. بنابراین این تنها راهی است که می توانیم سطح بالای خود را حفظ کنیم. در واقعا متوجه شدیم که این تنها دلیلی است که می توانیم موفقیت های فصول گذشته را در لیگ تکرار کنیم و بازیکنان نیز از این مسئله آگاه هستند.

وی اضافه کرد:

در دیدار برابر وست هم دو بازیکن بزرگ یعنی گوندوعان و کانسلو را داشتیم. گوندوعان بهترین هافبک تیم در دو ماه اخیر بوده و بدون او، نمی توانستیم پیروزی های بازی های اخیر را کسب کنیم. حال به این جمع بازیکن با استعدادی مانند فودن را نیز اضافه کنید. بنابراین باید بگویم این تنها راه موفقیت است. اگر بازیکنی خوب بازی نکند، دیگری جایگزین او خواهد شد. بنابراین بازیکنان اصلی باید خیلی خوب ظاهر شوند تا به بازیکنانی که بازی نمی کنند، احترام بگذارند. این چیزی است که در مربیگری ام تجربه کرده ام.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه پر گل ۶ بر یک به پیروزی رسید. به دنبال برتری ازبکستان برابر ویتنام، تیم ملی کشورمان باید جمعه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه نهایی به مصاف ازبکستان برود. شاگردان وحید شمسایی علاوه بر صعود به نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب کردند.

امروز به حرف وحید شمسایی رسیدیم

محمود خوراکچی بازیکن و سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران و سرمربی کنونی تیم فوتسال ایرالکو در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی وضعیت تیم ملی در این مسابقات پرداخت. این پیشکسوت فوتسال در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان گفت: خوشحالم که امروز به حرف وحید شمسایی رسیدیم. قبل بازی‌ها می‌گفت ما تیم هستیم که رفته رفته بهتر می‌شویم، ما مسیر درست را می‌رویم و به ما اعتماد کنید. این مسیر درست باعث شد ما برابر قرقیزستان یک بازی خوبی و منطقی ببینیم.

وی ادامه داد: در این دوره پیشرفت برخی تیم‌ها از جمله کشورهای آسیای مرکزی و کشورهای عربی خیلی محسوس بود و همین پیشرفت موجب می‌شود اعتبار فوتسال آسیا بیشتر شود. تیم ملی فوتسال ایران هم بازی به بازی بهتر و روان تر بازی کرد و کادر فنی به ترکیب‌ها و سیستم‌های اصلی خود را پیدا کرد که در کنار هم مکمل‌های خوبی بودند و قدرت امروز ما باعث شد به قرقیزستانی گل بزنیم که یکی از پدیده‌های این دوره از مسابقات لقب گرفته بود و اگر در ثانیه‌های پایانی از کره جنوبی گل نمی‌خورد به عنوان سرگروه صعود می‌کرد و در این مرحله با تیم قدرتمند ایران رو به رو نمی‌شد.

خوراکچی در خصوص دیگر تیم‌های حاضر در این مرحله هم گفت: تاجیکستان نشان داد هم در دفاعت و هم در حمله تیم منسجمی است. افغانستان در اولین دوره حضورش در جام ملت‌های آسیا با هدایت مجید مرتضایی توانست تاریخ ساز شود و در بین ۸ تیم برتر آسیا قرار بگیرد و حتی می‌تواند یکی از تیم‌های جام جهانی باشد. تیم عراق به ترس مربی خود باخت و سرمربی این تیم با شجاعت بازی نکرد. فوتسال عراق به لحاظ نوع بازی به ایران نزدیک است و می‌توانست به راحتی تایلند را شکست دهد. اما ترس مربی و عدم اعتماد به نفس مربی موجب شد در لحظاتی که تایلند ۴ نفره شده بود دست به پاورپلی نزند و در نهایت در دیداری که باید برنده می‌شد شکست خورد.

بازیکنان ایران به دنبال افتخارات شخصی نیستند

این کارشناس فوتسال در خصوص عزم و همدلی بازیکنان تیم ملی برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات گفت: در دوره‌های قبلی شاهد بودیم که بازیکنان تیم ملی ایران با تعداد گل زیاد آقای گل می‌شدند. اما در این دوره سعید احمد عباسی ۷ گل زده است. مهدی کرمی، اکرمی، عظیمی و حسن زاده گل زده است و نشان می‌دهد همه بازیکنان در خدمت تیم هستند و کسی به دنبال افتخارات شخصی نیست و کادر فنی به خوبی توانسته است بازیکنان را آماده کند که تیم برای گرفتن جام به تایلند آمده است و هدف اصلی قهرمانی است و نه آمار و ارقام شخصی. به همین دلیل است که می‌بینیم همه بازیکن‌ها بازی می‌کنند و عملکرد خوبی هم از خود به نمایش می‌گذارند. پکیج تیم ملی ما بهترین بوده است و نمی‌توان یک بازیکن را به عنوان بهترین انتخاب کرد.

محمود خوراکچی در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم هم گفت: برخی ضعف‌هایی که در اوایل بازی‌ها داشتیم اصلاح شده است. برخلاف ۲ بازی اول برابر افغانستان و بحرین فرصت‌های زیادی به حریفان دادیم اما در دیدار برابر کویت و قرقیزستان با وجودی که حریفان قدرتمندتری بودند فرصت‌های کمی به آنها رسید و ضعف‌های دفاعی که در ۲ بازی اول داشتیم برطرف شد و کم کار ترین بازیکن‌های ما برابر کویت و قرقیزستان دروازه بان های تیم بودند.

ازبکستان تیم بسیار متمرکزی است

سرمربی تیم فوتسال ایرالکو به حریف ایران در مرحله نیمه نهایی هم اشاره کرد و گفت: ازبکستان به واسطه سرمربی خود یعنی «لوپز» توانست از سد ویتنام عبور کند. عجله نکرد و احساساتی نشدند و در حالی که اکثر زمان‌های بازی از ویتنام عقب بودند تمرکزشان به هم نریخت و اعتماد و اعتقادی که بازیکنان و کادر فنی به هم داشتند کاملاً مشهود بود و به عنوان یک کارشناس می‌دانستم ازبکستان بازی را به ویتنام واگذار نمی‌کند و در نهایت هم از روی ۲ ضربه کرنر که در این کار کاملاً متبحر بودند در ۳ دقیقه پایانی بازی ۲ گل به ثمر رساندند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در پایان گفت: برای دیدار با ازبکستان هم از همه مردم و اهالی فوتسال درخواست می‌کنم انرژی‌های مثبت خود را به تایلند بفرستند و این فشار و هجمه را که باید ازبکستان را راحت ببریم از روی بازیکنان و کادر فنی تیم برداریم و اجازه دهیم با آرامش به کار خود ادامه دهند. به هر حال برابر تیمی بازی داریم که تمرکز بالایی دارد و در ضربات ایستگاهی و دفاع قدرتمند است. در بسیاری از زمان‌های بازی پاورپلی را انجام می‌دهد و برابر این تیم باید با تمرکز بالایی به میدان برویم. از آنجا که ازبکستان میزبان جام جهانی است نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی با یه اعتماد به نفس بیشتری رو در روی ما قرار می‌گیرد. ازبکستان تیم بسیار مرموزی است و دست به بازی ریسکی نمی‌زند و به خصوص در خطوط حمله ممکن از خطرناک باشد. ما هم باید با حوصله و تمرکز بازی کنیم و دست به بازی عجولانه نزنیم و هر جا لازم باشد سرعت بازی را افزایش دهیم و هر جا لازم شد سرعت بازی را بگیریم. حتماً باید با پوشش بازی کنیم و فضاهای خطرناک بازی را از ازبکستان بگیریم.

کد خبر 6088609

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید