Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون فنی شهرک‌های صنعتی: شهرک‌های صنعتی برای دریافت خدمات وزارتخانه‌های نیرو، نفت و راه مشکلات بسیاری داشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، فتحعلی محمدزاده ­معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: بر اساس ماده 81 قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت و ماده 54 برنامه ششم توسعه و همچنین بند‌هایی در تمامی برنامه‌های توسعه‌ای گذشته کشور تکلیفی بر دستگاه‌های خدمات رسانی برای تعلیم زیرساخت‌های تولید کنندگان شهرک‌های صنعتی وجود داشته است که تاکنون به درستی اجرا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بر اساس این قوانین وزارت نیرو، وزارت نفت، راه و شهرسازی و ارتباطات موظفند تا امکانات خود را درب واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی به تولید کنندگان تحویل دهند ضمن اینکه سازمان برنامه و بودجه هم باید اعتبارات لازم برای آن را تامین کند.
محمدزاده ادامه داد: اما متاسفانه ما همواره برای دریافت خدمات دچار مشکلات بسیاری بوده ایم چرا که دستگاه‌های خدماتی به تعهدات خود به صورت کامل عمل نمی‌کنند.
وی گفت: به عنوان مثال وزارت نیرو بر اساس موافقتنامه‌های ما با سازمان برنامه و بودجه تمامی ردیف اعتباری ما در حوزه زیرساخت‌های برق را دریافت کرده، اما تاکنون اقدامات اندکی در انتقال خطوط برق صنعتی و پست‌های برق انجام داده و ما انتظار داریم تا نسبت به تامین این زیرساخت‌ها هر چه زودتر اقدام شود.
محمدزاده ادامه داد: یا در مثالی دیگر ما در شهرک عباس آباد 156 لیتر آب برای شهرک تامین کردیم، اما بعلت خشکسالی برداشت ما از چاه‌ها به 110 لیتر رسید و برای پر کردن این فاصله پیگیری‌های بسیاری از وزارت نیرو بعمل آمد که متاسفانه هنوز موفق به تامین آن نشده ایم و در نهایت با مشارکت خود ما قرار شد از سد ماملو 80 لیتر آب برای این شهرک مصوب و تا پایان سال امکان تزریق آن به شهرک ایجاد شود در حالیکه وظیفه تامین این نیاز بعهده وزارت نیرو است.
وی گفت: یکی از دلایل و فلسفه ایجاد شهرک‌های صنعتی ارائه خدمات متمرکز به واحد‌های تولیدی است و تولید کننده‌ها باید با خیال راحت و بدون دغدغه تامین آب، برق، گاز و دیگر زیرساخت‌ها فقط به تولید بپردازند و ما هم تمامی سعی و توان مان را برای تامین این خدمات بکار بگیریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگاه خدمات رسان تعهدات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین