Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان، گفت: وقتی چهره استان فقیر و ناکارآمد نشان داده شود هیچ سرمایه‌گذاری به کردستان نمی‌آید و در واقع فضای عمومی جامعه اگر نامطلوب باشد موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه( 20 مرداد) در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، با اشاره به اینکه امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه در توسعه کردستان قدم برداریم، اظهار کرد: با نزدیک شدن به هفته دولت، گزارش کاملی از توسعه استان را طی یکسال گذشته تاکنون به اصحاب رسانه منعکس خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باید در استان به نقاط قوت نیز توجه شود چراکه رسالت اصلی ما امید آفرینی در جامعه است.

استاندار کردستان، با بیان اینکه  تخلف مدیران باید به صورت شفاف مطرح شود،  خطاب به خبرنگاران گفت: شفاف و به صورت مکتوب تخلفات را برای من ارسال کنید و نباید تمام مدیران را ناتوان و ناکارآمد جلوه ندهیم.

مرادنیا افزود:  وقتی چهره استان فقیر و ناکارآمد نشان داده شود هیچ سرمایه گذاری به کردستان نمی‌آید و در واقع فضای عمومی جامعه اگر نامطلوب باشد موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود.

وی ذکر کرد: رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است و این موضوع بارها در جامعه تکرار شده که در این راستا می‌طلبد صادقانه و منصفانه در جامعه فعالیت کنند.

استاندار کردستان، عنوان کرد: فضای مجازی بسیار موفق تر عمل کرده و مخاطبان آن بیشتر از خبرگزاری و روزنامه هاست. افرادی در فضای مجازی به مدیران تهمت و توهین می‌کنند که هدفشان فقط تخریب توسعه استان است.

مرادنیا با اشاره به اینکه رسانه‌ها و مدیران برای توسعه استان باید صادقانه و شفاف عهد و پیمان ببندند، گفت: کنگره مشاهیر کرد به این خاطر برگزار شد که بتواند به توسعه کردستان کمک کند و خوشبختانه بازتاب بین المللی نیز داشت اما متاسفانه این کنگره بزرگ توسط برخی از اهالی رسانه کمرنگ و بعضا تخریب گونه جلوه داده شد.

وی در ادامه اعلام کرد: از هفته آینده پیگیر دریافت مجوز یک رسانه سراسری در استان خواهم شد، چون نشریه ملی باعث می شود که صدای کردستان به سراسر کشور منتشر شود.

استاندار کردستان، در پایان  یادآور شد: برای صندوق خانه مطبوعات در گام اول 200 میلیون تومان کمک بلاعوض برای خبرنگاران ایجاد می‌کنیم تا بتوانند از این صندوق وام بگیرند و استقلال مالی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد

عادل شهرزاد روز شنبه در حاشیه بازگشت هیات اعزامی تجاری و اقتصادی استان هرمزگان از چین، با اشاره به ماموریت‌های استان در اقتصاد دریامحور، بیان کرد: بر آن هستیم که ساخت‌های اقتصاد دریا محور در استان را از طریق توسعه همکاری‌های اقتصادی تقویت کنیم و با الگوگیری از بندر بزرگ جهان به اصلاح فرآیندها در ترخیص کالاها از بنادر و گمرکات بپردازیم تا معطلی و دپوی کالاها در بنادر به حداقل برسد.

وی با اشاره به دستاوردهای هیات هرمزگانی در سفر به چین بیان کرد: دستاورد این سفر آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا، شناخت بازارهای صادراتی، شناخت خدمات فنی مهندسی و مشاوره‌ای و همچنین آشنایی با حقوق تجارت بین الملل بود.

معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: این سفر در قالب پنج گروه ۳۶ نفره انجام شد و گروه‌های اعزامی از ۲ نمایشگاه بین المللی شامل نمایشگاه‌ صنعت لاستیک و پلاستیک و نمایشگاه صنعت شیشه و سیلیس بازدید کردند و با فرآیندهای مختلف آشنا شدند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سرکنسولگری جمهوری خلق چین در بندرعباس، عنوان‌کرد: با توجه‌ به‌ اینکه سرکنسولگری ایران نیز در شانگهای فعال است درنظر داریم مراودات اقتصادی را میان ۲ کشور ایران و چین تقویت کنیم؛ از این رو دیدار مفصلی با سرکنسول ایران در شانگهای انجام و ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان برای جذب سرمایه‌گذاران چینی تشریح شد.

شهرزاد در پایان با اشاره به توسعه کارخانه سیمان بندرخمیر و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران چینی دراین طرح، خاطرنشان‌کرد: کسب دانش و افزایش تعاملات هیأت‌های تجاری در سفرها و بازدیدها مسیر رونق بخشی به تجارت و سرمایه‌گذاری را فراهم‌تر می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است