Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در شرایط جنگ اقتصادی، تشکیل «ستاد اطلاع‌ رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور» عامل  هماهنگی و هم‌افزایی در اطلاع‌ رسانی به مردم و اقناع افکار عمومی از طریق انتقال دقیق، صحیح و سریع اخبار و اطلاعات است.

مجید خورشیدی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر افزود: در شرایط کنونی اطلاع رسانی دقیق و سریع بیش از پیش ضرورت و اهمیت پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان بوشهر در رابطه با مسائلی که استان با آن روبه رو و مورد سوال و یا ابهام است و برخی اقدام‌هایی که در جامعه رخ می دهد، تصمیم گیری و برای نهادها ساختارسازی می کند.

خورشیدی بیان کرد: براساس دستورالعمل ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور این شورا باید به صورت هفتگی مسائل را پیگیری و گزارش تصمیم‌ها و اقدام‌های استان را به وزارت کشور اعلام کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان در خصوص اخبار و شایعه های مربوط به مسائل اقتصادی، تامین معیشت، توزیع کالاهای اساسی ونیازهای مقطعی از منظر اطلاع رسانی تصمیم گیری می کند.

فاطمه کرمپور افزود: شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سیاستهای اطلاع رسانی استان را به منظور تنویر افکار عمومی مدیریت می کند.

وی بیان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی که دشمن به دنبال ایجاد اختلال در نیازهای مردم، ایجاد نارضایتی و تغییر نظام است یکی از هدف‌های این شورا خنثی کردن توطئه ها با اطلاع رسانی به موقع و شفاف است.

کرمپور گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم انسجام در اطلاع رسانی از عملکرد دولت باید مد نظر باشد.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تبلیغات دستگاه های اجرایی کالاهای اساسی مد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه