Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرب خواهان اصلاح وضعیت آکادمی پرسپولیس است.

طرفداری- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پی نتایج ضعیف تیم‌های پایه این باشگاه به مربیان این تیم‌ها اولتیماتوم داد.

به گزارش فارس،‌ پس از نتایج ضعیف تیم‌های پایه پرسپولیس در مسابقات لیگ، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای با حضور مربیان و سرپرستان این تیم‌ها برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این جلسه که محمد پنجعلی، مسئول تیم‌های پایه پرسپولیس هم حضور داشت عرب به مربیان این تیم‌ها اولتیماتوم داد و خواستار این شد که تیم‌های پایه پرسپولیس نتایج بهتری در مسابقات کسب کنند.  تیم‌های پایه پرسپولیس در مسابقاتی که برگزار کردند موفق نشدند نتایج مناسبی بگیرند و به همین دلیل عرب به آنها اولتیماتوم داده تا در بحث نتیجه‌گیری شرایط این تیم‌ها بهتر شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: قبل از صحبت در مورد بازی می خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود.

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جانشان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، به کسانی که در جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم زیرا بخاطر دوستانم ناراحتم اما بخاطر نتیجه و برد خوشحالم و از آنها یادی می کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است