Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:10:36 GMT

استراماچونی در فکر جدا شدن از استقلال!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۰۸۲۴

استراماچونی در فکر جدا شدن از استقلال!

خبرنگار مطرح ایتالیایی از تصمیم استراماچونی برای ماندن یا رفتن از استقلال در دو روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی در سایت خود اعلام کرد که آندره‌آ استراماچونی به خاطر برآورده نشدن انتظاراتش در زمان نقل و انتقالات و خریدهای تیم، ۴۸ ساعت وقت گرفته تا تصمیم خود را برای رفتن از استقلال اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این خبرنگار ایتالیایی همچنین نوشت: علاقه و تمایل زیاد به خرید، هیجان یک چالش جدید، شش پیروزی در دیدارهای دوستانه پیش فصل و حالا شک و تردید به ادامه فعالیت؛ آندره‌آ استراماچونی در اندیشه ترک استقلال است، آن هم در شرایطی که تقریبا دو ماه از حضور او در این تیم سپری می‌شود. او ۴۸ ساعت از باشگاه وقت گرفته تا نسبت به ادامه حضور یا رفتن از استقلال تصمیم نهایی خود را بگیرد. 

این مربی به دلایل مختلف در پی رفتن از این تیم است. دلیل اول رفتن علی خطیر از استقلال است که نقش زیادی در آوردن او به این تیم داشت. دلیل دوم مربوط به نقل و انتقالات است. تنها دیاباته مهاجم سابق بنونتو به این تیم پیوسته و خرید بازیکنان خارجی دیگر به دلایل مختلف منتفی شده است. بازیکنانی چون پوچیارلی (کیه‌وو)، درامه (آتالانتا) و میلیچ، دفاع کروتونه.

مدیر برنامه‌های میلیچ دو روز در تهران بود تا قرارداد او امضا شود. همه چیز برای امضای قرارداد این بازیکن که از بلگراد آمده بود فراهم بود ولی به دلیل مشکلات ویزا هنوز این اقدام صورت نگرفته است. بعد از نارضایتی و مشاجره بین طرفین، استراماچونی ۴۸ ساعت زمان گرفته تا به خاطر وعده‌های انجام نشده استعفا دهد و از این تیم کنار برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد

به گزارش قدس آنلاین، خدایار باقری هارونی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و به درخواست مردم استان، پرواز شهرکرد - عسلویه از صبح امروز از فرودگاه بین‌المللی شهرکرد از سر گرفته شد.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد – عسلویه  ۹:۱۵ و ساعت خروج آن ۹:۴۵ است.

باقری خاطرنشان کرد: این پرواز توسط یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ از شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران