Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله جوادی آملی روز دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان در مسجد محله احمدآباد شهر دماوند اظهار داشت: مسلمانان باید به گونه‌ای زندگی کنند که هیچ ترسی از دشمن نداشته باشند، چرا که کفار نه تنها به امر غایب، بلکه به امر حاضر نیز توجه ندارد.

وی تصریح کرد: امروز با استقلال، افزایش علم، آگاهی و تقویت دانش در کشور می توان به قدرت رسید، چرا که این خود سلاحی محکم در برابر دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله جوادی آملی در ادامه با اشاره به اینکه مسلمانان و مومنان کسی هستند که دست به خیر داشته و کمک به نیازمندان را فراموش نکنند، بیان داشت: امروز کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است؛ قربانی کردن و تقسیم در بین فقرا و نیازمندان ثوابی بسیار دارد و خداوند نیز مالتان را چندین برابر می کند.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) با وجود آنکه توسط دشمنان همواره مورد آزار و اذیت قرار می گرفت و حتی مالش را به غارت می بردند، اما در زمان قربانی کردن بخشی را برای خود و بخشی را از طرف امت خود قربانی می کرد و بعد از ایشان، امام علی (ع) نیز یک قربانی برای پیامبر(ص) و یک قربانی برای خود انجام می دادند.

وی افزود: بدانیم که کار خیر انسان را ثابت قدم و از بدی ها دور می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله جوادی آملی اسلام هراسی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود

به گزارش خبرنگار مهر، قربان قربانی صبح یکشنبه در همایش توسعه کشت محصولات کم‌آب بر در راستای الگوی کشت با محوریت پنبه اظهار کرد: در گذشته ۲۵۰ هزار هکتار پنبه در کشور کشت می‌شد که از این میزان ۱۸۰ هزار هکتار مربوط به استان گلستان بود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته ۷۰ درصد پنبه کشور در استان گلستان تولید می‌شد، افزود: کشت ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار هکتار می‌تواند ما را در محصول پنبه به خودکفایی برساند.

رئیس مؤسسه تحقیقات پنبه کشور گفت: باتوجه به تأکیدات وزیر جهاد کشاورزی ما باید در بحث محصولاتی چون گندم، برنج، شکر، چغندرقند و پنبه به خودکفایی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته سطح زیر کشت پنبه در گلستان به دلیل کم آبی به ۱۴ هزار هکتار رسید و گلستان بیشترین کاهش سطح زیر کشت را در کشور تجربه کرد.

قربانی با اشاره به اینکه استان گلستان به رقم سرسبز بودن مشکل کم آبی دارد، گفت: در کشت محصولات کشاورزی باید به سمت محصولات کم آب بر حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۷۵ تنها دو رقم پنبه در کشور موجود بود که برای بهره برداری این محصول نیاز به ۲۲۰ روز زمان بود اما اکنون ۱۴ رقم تجاری پنبه در کشور موجود است که طی ۱۱۰ روز به بهره برداری می‌رسد.

قربانی اظهار کرد: پنبه یک محصول اشتغالزا است که هر چهار هکتار پنبه‌کاری یک شغل مستقیم و پنج شغل در صنایع جانبی ایجاد می‌کند.

کد خبر 6090878

دیگر خبرها

  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟