Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نخست وزیر روسیه از تصویب کنوانسیون حقوقی دریای خزر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به نقل از «تاس»، «دمیتری مدودیف» نخست وزیر روسیه اعلام کرد: روسیه  به زودی کنوانسیون مربوط به وضعیت حقوقی دریای خزر  را به تصویب خواهد رساند.

وی در ادامه افزود: امضای کنوانسیون حقوقی دریای خزر یک رویداد تاریخی است که بر اساس آن  کشورهای ساحلی دریای خزر می‌توانند تصمیماتی که به نفع تمامی کشورهای این منطقه بوده را بدون دخالت نیروهای خارجی اتخاذ کنند و به منافع یکدیگر احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: مهمترین وظیفه اجلاس اقتصادی خزر تکمیل سیستم همکاری بین پنج کشور ساحلی روسیه، ایران، قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان، گسترش روابط تجاری و تقویت اهمیت تصمیمات سیاسی در جهت توسعه طرح‌های مفید در منطقه است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف دریای خزر روسیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم